Ostatnio na blogu

Kategorie:
Na kiedy planowane jest wycofanie usługi Universal w Google Analytics
Menedżer Profilu Firmy w Google jest pełen różnorodnych opcji i funkcji, które — odpowiednio użyte — mogą znacząco poprawić widoczność firmy na mapach i w wyszukiwarce. W tym bogactwie można czuć się nieco zagubionym, dlatego dziś tłumaczymy różnice między zakładką “Usługi” i “Produkty”. Z której warto korzystać, która jest bardziej skuteczna?
czytaj więcej
Model atrybucji oparty na danych już dostępny w Google Analytics 4
W usłudze Google Analytics 4 dostępna jest nowa opcja – wybór modelu atrybucji opartego na danych. Na czym polega ten model? Przeczytaj i sprawdź! ✅
czytaj więcej
Wprowadzenie na rynek pierwszego sklepu internetowego Betafence – nasza współpraca
Pierwszy sklep internetowy Betafence powstał w ścisłej współpracy z nami! Jak przebiegał proces i na czym polegała współpraca? Przeczytaj i sprawdź! ✅
czytaj więcej
Shoper przejął 100% udziałów w spółce Shoplo
Shoper – najpopularniejsza w Polsce platofrma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych przejęła 100% udziałów w spółce Shoplo!
czytaj więcej
July 2021 Google Core Update – aktualizacja algorytmu Google
July 2021 Core Update – lipcowa aktualizacja algorytmu Google wystartowała. Jakie zmiany przyniesie dla właścicieli witryn i specjalistów SEO?
czytaj więcej
Kody odpowiedzi HTTP, problemy sieciowe i błędy DNS – nowy, szczegółowy przewodnik od Google
Dostępny nowy przewodnik od Google, w którym znajdziemy kody odpowiedzi HTTP, problemy sieciowe i błędy DNS wraz ze sposobami ich debugowania.
czytaj więcej
Google Spam Update – nowa antyspamowa aktualizacja od Google
Nowy Spam Update od Google – w celu poprawy jakości wyników wyszukiwania Google wprowadza jednodniowe antyspamowe aktualizacje.
czytaj więcej
MeasureCamp Europe – event analityczny
Już 3. lipca 2021 roku odbędzie się MeasureCamp Europe – konferencja analityki internetowej online – okazja do rozwoju, rozmów, wymiany doświadczeń. Sprawdź szczegóły.
czytaj więcej
Nowa funkcja prezentacji w Google Data Studio
Google Data Studio umożliwiło wyświetlanie raportów w trybie prezentacji. Sprawdź jakie funkcje możliwe są podczas prezentowania raportów.
czytaj więcej
Aktualizacja iOS 14 – jaki ma wpływ na kampanie na platformie Facebook
Zmiany w aktualizacji iOS 14 i ich mocny wpływ na kampanie reklamowe na Facebooku – zobacz na czym polegają i jak się na nie przygotować.
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right