Ostatnio na blogu
Kategorie:

W ostatnich miesiącach firma Apple ogłosiła plany dotyczące systemu iOS 17, które obejmują poważną aktualizację prywatności o nazwie Link Tracking...
czytaj więcej

Google Analytics 4 to rozbudowane i potężne narzędzie, które oferuje nam mnóstwo raportów i danych. Jeśli korzystamy z niego bardzo...
czytaj więcej

Google Analytics 4 to nowa wersja popularnego narzędzia analitycznego firmy Google, która oferuje wiele nowych funkcji i możliwości dla użytkowników....
czytaj więcej

W ostatnim czasie Google rozesłało mailing do wszystkich właścicieli kont Google Analytics, którzy nie założyli jeszcze najnowszej usługi GA4. Ma...
czytaj więcej

AKTUALIZACJA [22.02.2023]: Niestety Google wbrew wszelkim przewidywaniom nie wdroży funkcjonalności z Google Optimize do GA4. Sugerowanym rozwiązaniem do kontynuacji przeprowadzenia...
czytaj więcej

Menedżer Profilu Firmy w Google jest pełen różnorodnych opcji i funkcji, które — odpowiednio użyte — mogą znacząco poprawić widoczność firmy na mapach i w wyszukiwarce. W tym bogactwie można czuć się nieco zagubionym, dlatego dziś tłumaczymy różnice między zakładką “Usługi” i “Produkty”. Z której warto korzystać, która jest bardziej skuteczna?
czytaj więcej

W usłudze Google Analytics 4 dostępna jest nowa opcja – wybór modelu atrybucji opartego na danych. Na czym polega ten model? Przeczytaj i sprawdź! ✅
czytaj więcej

Z początkiem lutego bieżącego roku funkcja integracji YouTube z Google Analytics została całkowicie wyłączona. Narzędziem do monitorowania ruchu jest teraz YouTube Analytics.
czytaj więcej

W Google Analytics pojawił się nowy ruch spamowy generowany przez boty. Sprawdź jak wygląda ruch typu spam i jak wykluczyć go ze statystyk.
czytaj więcej

Prosta instrukcja jak założyć konto, usługę oraz strumień danych w Google Analytics 4 z jednoczesnym uwzględnieniem poprzedniej wersji Universal.
czytaj więcej