Ostatnio na blogu

Kategorie:
Wyłączenie Google Optimize - Wszystko co musisz wiedzieć
Czasem problem z niską konwersją może mieć źródło wewnątrz serwisu, na przykład przez słabo widoczny przycisk lub układ landing page’a....
czytaj więcej
Na kiedy planowane jest wycofanie usługi Universal w Google Analytics
Menedżer Profilu Firmy w Google jest pełen różnorodnych opcji i funkcji, które — odpowiednio użyte — mogą znacząco poprawić widoczność firmy na mapach i w wyszukiwarce. W tym bogactwie można czuć się nieco zagubionym, dlatego dziś tłumaczymy różnice między zakładką “Usługi” i “Produkty”. Z której warto korzystać, która jest bardziej skuteczna?
czytaj więcej
Model atrybucji oparty na danych już dostępny w Google Analytics 4
W usłudze Google Analytics 4 dostępna jest nowa opcja – wybór modelu atrybucji opartego na danych. Na czym polega ten model? Przeczytaj i sprawdź! ✅
czytaj więcej
Integracja YouTube z Google Analytics oficjalnie wycofana
Z początkiem lutego bieżącego roku funkcja integracji YouTube z Google Analytics została całkowicie wyłączona. Narzędziem do monitorowania ruchu jest teraz YouTube Analytics.
czytaj więcej
Traffic bot w Google Analytics – nowy ruch typu spam
W Google Analytics pojawił się nowy ruch spamowy generowany przez boty. Sprawdź jak wygląda ruch typu spam i jak wykluczyć go ze statystyk.
czytaj więcej
Jak założyć konto Google Analytics 4 – instrukcja krok po kroku
Prosta instrukcja jak założyć konto, usługę oraz strumień danych w Google Analytics 4 z jednoczesnym uwzględnieniem poprzedniej wersji Universal.
czytaj więcej
Google Analytics 4 – nowa wersja usługi już dostępna
Potentat z Mountain View od momentu powstania narzędzia Google Analytics wypuścił jego kilka wersji, dążąc tym samym do statystyk doskonałych. W roku 2020 doczekaliśmy się nowego wymiaru analityki – dowiedz się czym jest Google Analytics 4 i czy warto zmigrować obecną usługę Universal do nowej postaci.
czytaj więcej
Jak dodać użytkownika w Google Analytics?
Darmowe narzędzie, jakim jest Google Analytics, pozwala zbierać oraz analizować dane dotyczące ruchu na stronach internetowych. Dzięki niemu można dowiedzieć...
czytaj więcej
Użytkownik, wejście, sesja, odsłona w Google Analytics
Sesja, użytkownik, odsłona – codziennie spotykamy się z tymi pojęciami, ale czy na pewno dobrze je znamy i rozumiemy? W tym artykule zebraliśmy wszystkie kluczowe informacje związane z podstawami analizy danych w Google Analytics.
czytaj więcej
Modelowanie atrybucji
Model atrybucji to reguła lub jej zbiór mający na celu określić sposób przypisywania sprzedaży i konwersji do odpowiedniego momentu na...
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right