Ostatnio na blogu
Kategorie:

W ostatnim czasie Google rozesłało mailing do wszystkich właścicieli kont Google Analytics, którzy nie założyli jeszcze najnowszej usługi GA4. Ma...
czytaj więcej

Czasem problem z niską konwersją może mieć źródło wewnątrz serwisu, na przykład przez słabo widoczny przycisk lub układ landing page’a....
czytaj więcej

Menedżer Profilu Firmy w Google jest pełen różnorodnych opcji i funkcji, które — odpowiednio użyte — mogą znacząco poprawić widoczność firmy na mapach i w wyszukiwarce. W tym bogactwie można czuć się nieco zagubionym, dlatego dziś tłumaczymy różnice między zakładką “Usługi” i “Produkty”. Z której warto korzystać, która jest bardziej skuteczna?
czytaj więcej

W usłudze Google Analytics 4 dostępna jest nowa opcja – wybór modelu atrybucji opartego na danych. Na czym polega ten model? Przeczytaj i sprawdź! ✅
czytaj więcej

Z początkiem lutego bieżącego roku funkcja integracji YouTube z Google Analytics została całkowicie wyłączona. Narzędziem do monitorowania ruchu jest teraz YouTube Analytics.
czytaj więcej

W Google Analytics pojawił się nowy ruch spamowy generowany przez boty. Sprawdź jak wygląda ruch typu spam i jak wykluczyć go ze statystyk.
czytaj więcej

Prosta instrukcja jak założyć konto, usługę oraz strumień danych w Google Analytics 4 z jednoczesnym uwzględnieniem poprzedniej wersji Universal.
czytaj więcej

Potentat z Mountain View od momentu powstania narzędzia Google Analytics wypuścił jego kilka wersji, dążąc tym samym do statystyk doskonałych. W roku 2020 doczekaliśmy się nowego wymiaru analityki – dowiedz się czym jest Google Analytics 4 i czy warto zmigrować obecną usługę Universal do nowej postaci.
czytaj więcej

Darmowe narzędzie, jakim jest Google Analytics, pozwala zbierać oraz analizować dane dotyczące ruchu na stronach internetowych. Dzięki niemu można dowiedzieć...
czytaj więcej

Sesja, użytkownik, odsłona – codziennie spotykamy się z tymi pojęciami, ale czy na pewno dobrze je znamy i rozumiemy? W tym artykule zebraliśmy wszystkie kluczowe informacje związane z podstawami analizy danych w Google Analytics.
czytaj więcej