Blog
Ile kosztuje pozycjonowanie strony
Obecnie konkurencja w praktycznie każdej branży jest niezwykle duża. Zdobycie klienta wiąże się z wyróżnieniem się pośród innych firm. Wiadome jest, że najczęściej szukając jakiejś usługi, czy produktu zaglądamy...
Wizytówka Google dla sieci firm ze sklepem internetowym – co musisz widzieć i czego unikać?
Profile firmy, czyli wizytówki Google dla sieci są jednym z najważniejszych punktów styku klienta z marką z 2 powodów. Na nich użytkownicy codziennie dodają i czytają opinie, a także sprawdzają informacje o firmie,...
Czynniki rankingowe wizytówek Google: Jak działa lokalny algorytm?
Profile firmy, czyli wizytówki Google podlegają specyficznym zasadom, jeśli chodzi o pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania. W jaki jednak sposób Google decyduje o tym, które profile firm wyświetlają się wyżej, a...
Optymalizacja zdjęć pod SEO — jak zoptymalizować grafiki na swojej stronie internetowej
Optymalizacja zdjęć na stronie internetowej pod kątem pozycjonowania to jeden z najważniejszych, ale też najczęściej pomijanych elementów SEO. Wiele osób skupia się wyłącznie na tekstach, zapominając, że zdjęcia...
Na kiedy planowane jest wycofanie usługi Universal w Google Analytics
Obecnie z usługi Google Analytics można korzystać w dwóch wariantach: GA3: tzw. Universal Analytics GA4: najnowsza generacja usługi Google Analytics Do tej pory nie było oficjalnego komunikatu ze strony Google, o...
Profile Google dla agentów leasingowych i banków – 3 powody, dla których Produkty są ważniejsze niż Usługi
Menedżer Profilu Firmy w Google jest pełen różnorodnych opcji i funkcji, które — odpowiednio użyte — mogą znacząco poprawić widoczność firmy na mapach i w wyszukiwarce. W tym bogactwie można czuć się nieco zagubionym,...
Jak wybrać dobrą agencję SEO?
Wybór profesjonalnej agencji SEO to jeden z pierwszych i najważniejszych etapów długiego procesu pozycjonowania strony internetowej. Od tego, komu powierzysz zadania związane z pozycjonowaniem, zależy w dużej mierze...
Opinie Google Maps — Mechanizm analizy opinii dostaje aktualizację
Środowisko Google Maps jest niezaprzeczalnie największym katalizatorem opinii o firmach. Z dużą popularnością wiąże się duża odpowiedzialność, dlatego Google chce jeszcze lepiej zadbać o jakość opinii pojawiających się...
Link building – czyli jak skutecznie pozyskiwać linki
Linki prowadzące do naszej witryny z innych stron internetowych to jeden z najważniejszych elementów budujących pozycję strony w wyszukiwarce. Dla algorytmów Google duża liczba wartościowych linków przychodzących jest...
Google wycofuje API Google Moja Firma. Co to oznacza dla użytkowników?
Zaledwie w listopadzie ubiegłego roku narzędzie do zarządzania profilami firm na mapach zmieniło nazwę z Google Moja Firma na Profile Firmowe Google. Wtedy zapowiedziane zostały także zmiany w sposobie zarządzania dla...