Blog
Wizytówka Google Moja Firma dla korporacji i franczyzy
Obsługa Google Moja Firma dla sieci franczyzowych bądź korporacji może spowodować zawrót głowy. Sprawdź, jak usprawnić pracę przy masowej ilości wizytówek.
Blokada Facebooka w Australii – australijskie media tracą ruch
Facebook zablokował australijskim użytkownikom dostęp do treści newsowych w odpowiedzi na ustawę o wprowadzeniu opłaty dla gigantów cyfrowych. Jak zakończą się negocjacje?
Opinie w Google Moja Firma (GMB) – wszystko, co chciałbyś wiedzieć
Opinie Klientów mają bardzo duży wpływ na pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma oraz na wizerunek marki. Dowiedz się, jak w 100% wykorzystać potencjał opinii i jak zachęcić Klientów do ich wystawiania.
Amazon SEO – dobre praktyki czyli jak skutecznie sprzedawać w Amazon
Wejście Amazon na polski rynek w 2021 roku zostało oficjalnie potwierdzone. Poznaj tajniki Amazon SEO i dobrego listingu produktów – dowiedz się jak sprzedawać, aby osiągnąć największy zysk.
Co to jest wizytówka Google Moja Firma?
Wizytówki Google Moja Firma to obecnie jedno z najtańszych źródeł pozyskania Klienta w Google. Sprawdź naszą serię merytorycznych filmów, w której poznasz tajniki pozycjonowania na mapach Google.
Integracja YouTube z Google Analytics oficjalnie wycofana
Z początkiem lutego bieżącego roku funkcja integracji YouTube z Google Analytics została całkowicie wyłączona. Narzędziem do monitorowania ruchu jest teraz YouTube Analytics.
Targetowanie reklam – czym jest i dlaczego warto o nim pamiętać
Retargeting to bardzo przydatne i rozbudowane narzędzie marketingowe, które może przyczynić się do wielokrotnego wzrostu sprzedaży Twoich produktów! Przeczytaj więcej o tym, dlaczego warto targetować reklamy.
Jak sprawdzić gdzie i na kogo zarejestrowana jest domena
Zakup domeny jest jednym z najważniejszych elementów w procesie realizacji strony internetowej. Czasami zdarza się, że nasza upragniona domena jest sprzedana, a właściciel teoretycznie nieznany. Wbrew pozorom nie jest to sytuacja stracona.
Traffic bot w Google Analytics – nowy ruch typu spam
W Google Analytics pojawił się nowy ruch spamowy generowany przez boty. Sprawdź jak wygląda ruch typu spam i jak wykluczyć go ze statystyk.
Audyt seo – czym jest i dlaczego warto się na niego zdecydować
Audyt SEO tworzony jest, aby przeanalizować obecną sytuację na stronie. Sprawdź, jakie elementy wchodzą w jego skład i na co należy zwrócić uwagę.
Jak wypromować film na YouTube?
Dowiedz się jak zwiększyć widoczność filmu w serwisie YouTube. Praktyczne porady jak utworzyć kanał czy dodać pierwszy film w YT. SEO video to fakt.
Evergreen Content: Co to jest, dlaczego jest potrzebny i jak go stworzyć
Evergreen content to treści, które się nie starzeją i są wiecznie aktualne. Pozwalają one generować regularny ruch na stronie. Jak pisać artykuły, które będą “wiecznie zielone”?