Stała obsługa Profili Firmowych Google

Masz już Profil Firmowy Google, ale chcesz zainwestować w profesjonalną obsługę? A może poszukujesz specjalistów, którzy stworzą dla Ciebie Profil Firmowy od podstaw i będą systematycznie optymalizować go w przyszłości? W obu przypadkach możesz liczyć na Greenfields – pomożemy Ci wyróżnić się na tle konkurencji.

Kontakt z nami

Co to jest Profil Firmowy Google?

Profil Firmowy Google (wcześniej wizytówka Moja Firma) to bezpłatna reklama Twojej marki w wyszukiwarce i na mapach Google. Odpowiednio uzupełniona umożliwia wyświetlanie Twoich usług lub produktów w lokalnych wynikach wyszukiwania. Pozwala potencjalnym klientom na szybkie dotarcie do kluczowych informacji na temat Twojej firmy i zdecydowaniu się właśnie na nią.

 

 

Jakie informacje znajdują się na Profilu Firmowym Google?

  • Nazwa firmy – to pierwsze, na co zwróci uwagę Twój potencjalny klient.
  • Dane kontaktowe – numer kontaktowy i link do strony internetowej. Użytkownik może skontaktować się z Tobą jednym kliknięciem. 
  • Adres – to jeden z najważniejszych elementów, dzięki któremu użytkownicy mogą na przykład sprawdzić trasę dojazdu i odwiedzić Twoją fizyczną lokalizację. 
  • Informacje o firmie – zainteresowane usługami osoby mogą sprawdzić między innymi krótki opis działalności oraz godziny otwarcia.
  • Zdjęcia i grafiki – zdjęcia są elementem, który mocno wyróżnia się w Profilu Firmy i przykuwa uwagę. To doskonały sposób na zapoznanie klienta z Twoją ofertą i produktami czy klimatem panującym w lokalu. 
  • Opinie klientów – osoby korzystające z Twoich usług mogą podzielić się swoimi doświadczeniami - zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. 
  • Oferta firmy  dzięki jej odpowiedniemu zaprezentowaniu w formie postów, zakładki usług czy produktów, wzbudzasz zainteresowanie u potencjalnego klienta.

Dlaczego powinno się profesjonalnie prowadzić Profil Firmowy Google?

Prowadzenie profili Google przez agencję SEO gwarantuje maksymalne wykorzystanie potencjału tej formy reklamy online. Właściwie uzupełniony profil ma bardzo duży wpływ na widoczność profili i wspiera SEO strony internetowej. Możesz efektywniej docierać do użytkowników wyszukiwarki, szczególnie tych korzystających z urządzeń mobilnych. Stała obsługa profili, która polega między innymi na interakcjach z jej odbiorcami, gwarantuje również profesjonalny wizerunek firmy i wzrost zaufania ze strony potencjalnych klientów.

Dla kogo najlepiej sprawdzi się prowadzenie profili?

Pozycjonowanie Profili Firmowych Google to ważne działanie zarówno dla dużych, jak i średnich oraz małych firm. Dzięki takiemu zabiegowi jak optymalizacja profili masz szansę wyświetlać się lepiej i częściej  na tle konkurencji. W ten sposób możesz podbić nie tylko rynek lokalny, ale również ogólnopolski. Jeśli zależy Ci na szybkiej, profesjonalnej komunikacji z klientami, zleć nam zarządzanie swoim Profilem Firmowym Google.

Zapytaj o ofertę

Etapy zarządzania profilem biznesowym Google w Greenfields

Obsługa profili Google to nasza kompleksowa usługa, która uwzględnia:

Utworzenie Google Business Profile i weryfikację firmy przez Google.
Audyt już istniejących profili.
Uzupełnienie wszystkich informacji w Profilu Firmowym Google.
Dodanie logo, zdjęć oraz inny materiałów graficznych. 
Publikowanie informacji dotyczących aktualnej oferty np. posty, usługi lub menu restauracji
Bieżącą aktualizację profilu na podstawie wytycznych Google.
Monitorowanie wyników i raportowanie.
Odpowiadanie na zapytania i komentarze użytkowników.

Korzyści z profesjonalnej obsługi profilu

  • Wiemy, jak wypozycjonować Profilie Firmowe Google – dobierzemy odpowiednie dla Twojej działalności słowa kluczowe, które zapewnią Twojemu Profilowi Firmowemu Google wysokie wyświetlanie się w lokalnych wynikach wyszukiwania.
  • Ułatwienie kontaktu – użytkownikowi wystarczy jedno kliknięcie, żeby móc skontaktować się z Twoją firmą.
  • Pozycjonowanie Profilu Firmowego Google w mapach – klienci nie będą mieli żadnego problemu ze znalezieniem Twojej firmy.
  • Wzrost zaufania do firmy – kompleksowo uzupełniony Profil Firmowy ze zdjęciami i opiniami zachęca do skorzystania z Twojej oferty.
  • Szybkie reagowanie na zmiany – bieżąca optymalizacja Profili Firmowych Google przebiega zgodnie z aktualnymi wytycznymi Google.
  • Poprawa komunikacji – profesjonalnie i merytorycznie odpowiadamy na opinie oraz zapytania użytkowników

Sprawdź nasze referencje

FAQ

Kto powinien być właścicielem profilu biznesowego Google?

Główne właścicielstwo należy się Tobie. Będąc właścicielem profilu możesz udzielić nam stosownych uprawnień do zarządzania Profilami Firmowymi Google. Możemy również założyć Profil Firmy w Twoim imieniu i to Tobie udzielić uprawnienia właściciela. Dzięki temu po zakończeniu naszej współpracy nie tracisz dostępu do profilu i możesz przyznawać uprawnienia menedżerskie innym użytkownikom.

Jaki poziom dostępu będzie wystarczający dla Agencji?

Jeśli masz już własny Profil Firmowy Google, w zakładce „Użytkownicy” możesz udzielić nam dostępu do zarządzania profilem bez podawania swoich poufnych danych do logowania. Wystarczy, że wpiszesz adres e-mail, któremu chcesz dać uprawnienia Właściciela lub Menedżera.

Jakie są różnice pomiędzy Google Maps a Google Business Profile?

Google Maps to platforma, która umożliwia przeglądanie map, nawigowanie oraz wyświetlanie szczegółowych informacji o firmach i kontaktowanie się z nimi. Google Business Profile (wcześniej My Business) to narzędzie, za pomocą którego możesz przejmować i zarządzać Profilami Firmowymi. 

Gdzie wyświetla się Profil Firmowy Google?

Po utworzeniu i konfiguracji Twój profil będzie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google (na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych) oraz w Mapach Google. Wystarczy, że użytkownik wpisze nazwę usługi do wyszukiwarki lub w mapach. Jeżeli Twoja firma jest w pobliżu i pokrywa się z tematyką zapytania, zostanie wyświetlona w wynikach wyszukiwania.

Czy profil można reklamować?

Skuteczną formę reklamy stanowi pozycjonowanie Profilu Google. Możesz dodatkowo włączyć rozszerzenie lokalizacji na swoim koncie w Google Ads, co pomoże Ci w wyświetlaniu profilu dla użytkowników znajdujących się w pobliżu. Pozycjonowanie w mapach Google to skuteczny sposób na zwiększenie konwersji.

Czy Profil Google jest płatny?

Zarówno utworzenie, jak i korzystanie z Profili Google to bezpłatne usługi. Google nie wymaga opłat za przedłużenie ważności Profili Google – to próby oszustwa, które mają na celu wyłudzenie pieniędzy. Odpowiedzialne za nie podmioty nie są powiązane z firmą Google. Płaci się za usługi agencji SEO, takie jak prowadzenie oraz optymalizacja Profili Google.

×
chevron-down