Ostatnio na blogu

Kategorie:
Dostępy i konfigurowanie konta Menedżera firmowego w Facebook. Poradnik w kilku krokach
Menedżer reklam to narzędzie od Meta, ułatwiające organizowanie działalności biznesowej i zarządzanie nią. Dowiedz się, jak zacząć z niego korzystać....
czytaj więcej
Najczęstsze błędy płatnych kampanii reklamowych ADS – jak ich unikać?
Platformy reklamowe dają reklamodawcom wiele możliwości zarówno po stronie pisarskiej, kreacyjnej jak i technicznej. Jakich błędów unikać, aby prowadzić efektywne kampanie reklamowe ADS?
czytaj więcej
Płatne kampanie reklamowe ADS – co można zyskać i ile to tak naprawdę kosztuje?
Płatne kampanie reklamowe ADS sprawdzają się praktycznie w każdej branży, nawet w najbardziej niszowych biznesach. Sprawdź jakie efekty można dzięki nim osiągnąć.
czytaj więcej
Targetowanie reklam – czym jest i dlaczego warto o nim pamiętać
Retargeting to bardzo przydatne i rozbudowane narzędzie marketingowe, które może przyczynić się do wielokrotnego wzrostu sprzedaży Twoich produktów! Przeczytaj więcej o tym, dlaczego warto targetować reklamy.
czytaj więcej
Rewolucyjna nowość w YouTube Ads
YouTube, bezpośredni partner Google, automatycznie włącza reklamy po filmach generujących przychody. Co to oznacza?
czytaj więcej
Zmiany dotyczące reklam w Gmailu od lipca 2021 roku
Od lipca 2021 roku kampanie reklamowe w Gmail będą tylko do odczytu. Dla osób chcących nadal wyświetlać reklamy dobrym rozwiązaniem będzie utworzenie kampanii Discovery.
czytaj więcej
Reklamy displayowe, czyli dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google?
Mnogość platform, na których można wyświetlać się z reklamami jest ogromna. Jedną z nich jest GDN – Google Display Networking. Czym są i ile kosztują reklamy displayowe? Przeczytaj, dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google.
czytaj więcej
Reklama Ads to nowe możliwości
Dzięki nowej formie Google Ads jesteśmy w stanie dotrzeć do jeszcze większej ilości użytkowników. Sprawdź, na czym polega Gmail Sponsored Promotions.
czytaj więcej
Z czego wynika różnica pomiędzy danymi Ads a Analytics?
Google Ads jest zintegrowanym systemem reklam, który pozwala wyświetlać linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Google Analytics natomiast jest zestawem narzędzi do zbierania i przetwarzania statystyk stron www. Co je różni?
czytaj więcej
Google Adwords Starter Edition
W systemie reklamowym Google Adwords stworzono program "na dobry początek" Google Adwords Starter Edition.
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right