Ostatnio na blogu
Kategorie:

Platformy reklamowe dają reklamodawcom wiele możliwości zarówno po stronie pisarskiej, kreacyjnej jak i technicznej. Jakich błędów unikać, aby prowadzić efektywne kampanie reklamowe ADS?
czytaj więcej

Płatne kampanie reklamowe ADS sprawdzają się praktycznie w każdej branży, nawet w najbardziej niszowych biznesach. Sprawdź jakie efekty można dzięki nim osiągnąć.
czytaj więcej

Retargeting to bardzo przydatne i rozbudowane narzędzie marketingowe, które może przyczynić się do wielokrotnego wzrostu sprzedaży Twoich produktów! Przeczytaj więcej o tym, dlaczego warto targetować reklamy.
czytaj więcej

YouTube, bezpośredni partner Google, automatycznie włącza reklamy po filmach generujących przychody. Co to oznacza?
czytaj więcej

Od lipca 2021 roku kampanie reklamowe w Gmail będą tylko do odczytu. Dla osób chcących nadal wyświetlać reklamy dobrym rozwiązaniem będzie utworzenie kampanii Discovery.
czytaj więcej

Mnogość platform, na których można wyświetlać się z reklamami jest ogromna. Jedną z nich jest GDN – Google Display Networking. Czym są i ile kosztują reklamy displayowe? Przeczytaj, dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google.
czytaj więcej

Dzięki nowej formie Google Ads jesteśmy w stanie dotrzeć do jeszcze większej ilości użytkowników. Sprawdź, na czym polega Gmail Sponsored Promotions.
czytaj więcej

Google Ads jest zintegrowanym systemem reklam, który pozwala wyświetlać linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Google Analytics natomiast jest zestawem narzędzi do zbierania i przetwarzania statystyk stron www. Co je różni?
czytaj więcej

W systemie reklamowym Google Adwords stworzono program "na dobry początek" Google Adwords Starter Edition.
czytaj więcej

Reklamy kontekstowe stają się coraz bardziej drogie dla firm korzystających z AdWords. Stosunek zmian ceny jest dość spory, a trend...
czytaj więcej