Szkolenie Google Analytics

Google Analytics to potężne narzędzie o ogromnym potencjale, który możesz wykorzystać w pozyskiwaniu nowych odbiorców treści i budowie ich zaangażowania. Szkolenie z Google Analytics 4 prowadzone przez naszych specjalistów, umożliwia podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych w sieci na podstawie rzetelnych danych.

Kontakt ws. szkoleń

Co zyskasz dzięki szkoleniom z analityki internetowej?

Przede wszystkim zrozumiesz znaczenie Google Analytics dla marketingu internetowego. Poznasz zasady konfiguracji i działania GA. Prowadząc szkolenie z analityki internetowej, przekazujemy aktualną wiedzę w zrozumiały sposób i uczymy Cię, jak zastosować ją w praktyce. Szkolenie z Google Analytics dostosowujemy do Twoich potrzeb. Nauczysz się oceny efektywności kanałów oraz działań reklamowych – także, jeśli prowadzą je dla Ciebie zewnętrzne firmy. Dzięki temu zyskasz wreszcie pewność, że mądrze dysponujesz swoim budżetem przewidzianym na marketing.

 

Czego nauczysz się na szkoleniach z analityki internetowej?

1
Obsługi narzędzi: Google Analytics 4, Google Tag Manager i Google Looker Studio (dawniej Google Data Studio).
2
Konfiguracji dodatkowych, kompatybilnych narzędzi, na przykład Google Ads, Google Search Console, Google Sheets czy Looker Studio
3
Integrowania informacji pozyskiwanych z różnych źródeł.
4
Śledzenia i analizy zachowań użytkowników na swojej stronie oraz poprawnej interpretacji danych.
5
Segmentowania klientów, na przykład pod kątem lokalizacji, demografii czy technologii.
6
Monitorowania wyników kampanii: na podstawie źródeł, słów kluczowych, treści czy mediów.
7
Samodzielnego tworzenia kontenerów, tagów, reguł oraz zmiennych w GTM – bez pomocy programisty.
8
Przygotowywania raportów i wizualizacji danych z przebiegu prowadzonych działań.

 

 

FAQ

Kto prowadzi szkolenia z Google Analytics i Google Tag Manager?

Zarówno warsztaty z GA4, jak i szkolenie z GTM czy GLS prowadzą aktywni zawodowo członkowie zespołu Greenfields. Mamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie analityki internetowej, a jednocześnie pozostajemy na bieżąco ze wszelkimi nowinkami w branży. Współpracujemy z największymi markami i posiadamy udokumentowane sukcesy.

Do kogo adresowane są szkolenia z web analytics?

Szkolenie z analityki internetowej dedykujemy osobom pragnącym podnieść kompetencje zawodowe i uzupełnić stan wiedzy na temat Google Analytics, Google Tag Manager i Google Looker Studio. To zarówno pracownicy (specjaliści ds. marketingu, managerowie agencji SEM), jak i właściciele firm, którzy zlecają działania marketingowe podwykonawcom.

Jakie formy szkoleń z analityki webowej oferujemy?

Przygotowane przez Greenfields warsztaty z analityki internetowej są prowadzone zarówno online, jak i stacjonarnie, dlatego nie ogranicza Cię lokalizacja. Szczególny nacisk stawiamy na umiejętności praktyczne, dzięki którym oprócz zdobytej wiedzy teoretycznej możesz od razu rozpocząć samodzielne korzystanie z omawianych narzędzi.

×
chevron-down