Audyt Profilu Firmy w Google

Podstawa Twojej widoczności w sieci to Profil Firmy w Google (wcześniej wizytówka Google Moja Firma). Za jego pośrednictwem osoby zainteresowane Twoją ofertą mogą bez problemu dotrzeć do siedziby firmy, sprawdzić opinie na temat oferowanych przez Ciebie usług czy przejść na Twoją stronę internetową. Jeśli tu jesteś, na pewno wiesz, że pozycjonowanie na mapach profilu Google jest istotne.  Zleć audyt, żeby wyprzedzić swoją konkurencję

Zapytaj o audyt

Czym jest audyt Profilu Google?

Sprawdzimy dla Ciebie, czy Twój Profil Firmy w Google spełnia wytyczne wyszukiwarki i map. W kwestii takiej jak pozycjonowanie Profilu Firmy w Google ma określone wymagania, a nie każdy zdaje sobie z nich sprawę. Wiele firm nie dba o pozycjonowanie w Google Maps, dlatego warto to wykorzystać. Dzięki współpracy z Greenfields prezentowany przez Ciebie w Google Profil Firmowy zwiększy swoją widoczność, a co za tym idzie, również liczbę zdobywanych za jego pomocą klientów.  Podczas audytu zweryfikujemy:

 

  • Czy masz w pełni uzupełniony profil i wykorzystujesz jego potencjał?
  • Czy przedstawiasz informacje użyteczne dla Twoich potencjalnych klientów?
  • Czy używasz odpowiednich  komunikatów?,
  • Czy jest on zgodny z wytycznymi i dobrymi praktykami w Google?

Kiedy wykonać audyt Profilu Google?

Nigdy nie ma złej pory na audyt Profilu Firmy w Google. Pusta lub uboga w informacje w Profilu Firmowym Google jest nie tylko niżej pozycjonowania, ale również zniechęca użytkowników wyszukiwarki lub map do skorzystania z Twojej oferty. Możesz zlecić nam audyt Profilu Firmy w Google także w sytuacji, gdy w Twojej opinii jest on w pełni uzupełniony. 

Warto mieć świadomość, że pozycjonowanie Profilu Firmy w Google to nie jednorazowa czynność, a stały proces. Pomożemy Ci udoskonalić Google Business Profile – zaktualizujemy kluczowe informacje i wzbogacimy prezentowane treści. Co jest potrzebne, aby przystąpić do audytu Profilu Firmowego Google?

Żeby przeprowadzić dla Ciebie kompleksowy audyt Profilu Firmy w Google, musimy otrzymać do niego dostęp. Jeszcze więcej informacji możemy pozyskać, jeśli prezentowany w Google Profil Firmowy został powiązany ze stroną internetową, która jest podpięta do Google Analytics.

Zapytaj o audyt

Ile trwa audyt Profilu Google i od czego to zależy?

Czas audytu pojedynczego Profilu Firmy w Google nie jest długi. Jeśli masz liczne Profile Firmy Google, na przykład związane z siecią sklepów lub restauracji, będziemy rozpatrywać każdy Profil Google indywidualnie. Wymaga to więcej czasu, który jest uzależniony od liczby lokalizacji.

Zakres kompleksowego audytu Profilu Firmy w Greenfields

  • Briefing – ustalamy cele, jakie ma spełniać Twój Profil Firmowy Google.
  • Audyt techniczny – analizujemy Profil Firmy pod kątem ewentualnych błędów, elementów do uzupełnienia i ulepszenia tj. kategoria firmy, linkowanie czy nazwa profilu
  • Audyt treści – analizujemy  opis firmy, opisy usług, produktów i posty, dopasowane do słów kluczowych powiązanych z Twoją działalnością.
  • Uzupełnianie informacji – analizujemy i proponujemy zmiany dla kluczowych elementów Profilu, takie jak logo, dane NAP, dodatkowe linkowanie, zdjęcia, menu.
  • Raport z audytu – przekazujemy Ci szczegółowe informacje na temat wprowadzonych zmian i przedstawiamy sugestie modyfikacji profilu w przyszłości.

FAQ

Czy darmowy audyt Profilu Firmowego Google do to dobry pomysł?

Tak, nasi specjaliści indywidualnie podchodzą do każdego realizacji każdego audytu.  Dzięki temu będziesz wiedział, w jakim stanie jest Twój Profil Firmowy w Google. Idealny Profil Firmowy Google znacznie różni się w zależności od branży. Inne elementy w Profilu Google  są istotne w przypadku salonu fryzjerskiego, restauracji czy sklepu odzieżowego. Również upodobania Twoich potencjalnych klientów wymagają osobnej analizy. Współpraca z agencją SEO/SEM Greenfields pozwoli Ci oszczędzić czas na zbędne potknięcia. Osiągniesz szybkie, pożądane rezultaty.

×
chevron-down