Stała opieka analityczna

Chcesz zwiększyć efektywność swoich działań e-marketingowych, a może pragniesz utrzymać wzrost konwersji w dynamicznie zmieniającym się środowisku? Postaw na stałą opiekę analityczną w zaufanej agencji. Dzięki nieprzerwanej, kompleksowej analizie zachowań użytkowników na swojej stronie możesz dynamicznie reagować na pojawiające się szanse i zagrożenia.

Zapytaj o analitykę

Czym jest analityka internetowa?

Analityka webowa polega na gromadzeniu i analizowaniu danych na temat strony internetowej za pomocą profesjonalnych narzędzi w celu poprawy funkcjonowania serwisu i zwiększenia efektywności działań marketingowych. Celem analityki internetowej może być zarówno wyznaczanie, jak i realizacja konkretnych celów biznesowych, na przykład optymalizacja konwersji.

Analiza zachowań użytkowników

Za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics możesz poznać potencjalnych klientów swojej firmy. Uzyskasz szczegółowe informacje na temat ich danych demograficznych, takich jak wiek, płeć czy miejsce zamieszkania. Dowiesz się, z jakiego miejsca w sieci trafili na Twoją witrynę. Możesz śledzić ich każdy ruch na stronie. Dzięki temu uzyskasz cenne wskazówki, jak zoptymalizować swój serwis i zwiększyć konwersję.

Dzięki analityce dowiesz się:

1
Jaką konwersję generuje Twoja kampania – to kluczowa informacja na temat skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
2
Gdzie najczęściej zaglądają użytkownicy na Twojej stronie – które treści są dla nich najatrakcyjniejsze?
3
Jak rozkłada się ruch w Twoim serwisie – czy są podstrony, z których lepiej zrezygnować?
4
Kiedy użytkownicy opuszczają witrynę – być może istnieją dla nich przeszkody, o których nie zdajesz sobie sprawy.
5
Który kanał jest najbardziej konwertujący – weryfikacja współdziałających kanałów i reklam pomoże Ci zoptymalizować przekaz reklamowy.
6
Co możesz zrobić, aby podnieść efektywność kampanii – uzyskasz pomysły poparte twardymi danymi.
7
Jak efektywnie dotrzeć do nowych klientów – poprawisz szczegóły w witrynie najistotniejsze z ich perspektywy.

 

Dlaczego warto powierzyć agencji obsługę Google Tag Manager?

Chociaż z narzędzia Google Tag Manager możesz korzystać samodzielnie, opłaca się przekazać je również w ręce specjalistów, którzy najlepiej wiedzą, jak analizować niestandardowe zachowania użytkowników. Agencja może przykładowo otrzymać dostęp do edycji, zatwierdzania lub publikacji w kontenerach. Pomożemy Ci maksymalnie wykorzystać potencjał GTM. Oszczędzimy czas i środki przeznaczane na pracę Twoich programistów.

Napisz do nas

Na czym polega stała opieka analityczna w Greenfields?

Analityka internetowa w naszej agencji to kompleksowa usługa, w ramach której monitorujemy statystyki Twojej witryny poprzez profesjonalne narzędzia UX, Google Analytics oraz Google Tag Manager. Zależnie od specyfiki strony internetowej:

  • konfigurujemy tagi,
  • dodajemy nowe zdarzenia i mikrokonwersje,
  • budujemy dedykowane raporty np. za pomocą narzędzia Google Looker Studio,
  • tworzymy również dashboardy menadżerskie.

FAQ

Co to jest Google Analytics?

Google Analytics to narzędzie udostępniające szczegółowe informacje o użytkownikach na Twojej stronie. Dzięki szerokim możliwościom analitycznym zyskało status najpopularniejszego narzędzia do analityki webowej na świecie. Za pomocą najnowszej wersji usługi GA4 możesz sprawdzić między innymi jacy użytkownicy korzystają z Twojej strony i jak zmienia się liczba odwiedzin. GA4 monitoruje ruch na podstawie zdarzeń, także na aplikacjach.

Co to jest Google Tag Manager?

Google Tag Manager stanowi narzędzie zapewniające analitykom większą kontrolę nad kodami śledzącymi. Za pomocą GTM możesz dodawać kody śledzenia do HTML i zarządzać nimi bez konieczności korzystania z usług programistów. Google Tag Manager dostarczy Ci również wiele istotnych informacji, dzięki którym możesz zwiększyć efektywność swoich działań e-marketingowych.

Dlaczego zawsze warto mierzyć konwersję w serwisie internetowym?

Duża liczba wyświetleń na stronie, która nie przekłada się na pożądane przez Ciebie działania użytkowników, stanowi zmarnowany potencjał witryny. W dłuższej perspektywie czasu brak konwersji na pożądanym przez Ciebie poziomie stanowi również ryzyko niepowodzenia całego biznesu. Dopiero rzetelna ocena jakości pozyskiwanego ruchu pomoże Ci podjąć właściwe działania, dzięki którym Twoje przedsiębiorstwo może efektywnie się rozwijać.

Czy można zintegrować Google Analytics z innymi usługami Google?

Tak, Google Analytics możesz połączyć z wieloma innym usługami Google, dzięki czemu zyskasz jeszcze więcej wartościowych danych na temat swojej strony internetowej. Zależnie od rodzaju strony internetowej lub aplikacji możesz wykorzystać między innymi integrację z: Google Ads, Google Search Console, Google Looker Studio.

Jak udostępnić kontener lub konto Menedżera Tagów Google?

Ustawienia udostępniania konta i kontenerów Google Tag Manager znajdziesz w sekcji administracji narzędzia:

  1. Odszukaj opcję zarządzania użytkownikami.
  2. Kliknij niebieski, okrągły przycisk z białym plusem.
  3. Wprowadź adres e-mail podany przez agencję.
  4. Wybierz pożądany poziom uprawnień. Dla konta to administrator lub użytkownik. Dostęp do kontenera może polegać na odczycie, edycji, zatwierdzaniu lub publikacji.
×
chevron-down