Ostatnio na blogu
Kategorie:

Profil Firmy, czyli inaczej wizytówka Google wymaga zamieszczania poprawnych, prawdziwych i potwierdzalnych informacji, takich jak nazwa firmy czy adres. W...
czytaj więcej

W sektorze bankowym nieskazitelna opinia i pozytywny wizerunek są na wagę złota, a utrata dobrego imienia może skutkować zdecydowanym odpływem...
czytaj więcej

Profil Google to często pierwsze źródło informacji na temat Twojej firmy wśród Potencjalnych Klientów. W sytuacji sieci firm, warto, aby...
czytaj więcej

Profil Google to często pierwsze źródło informacji na temat Twojej firmy wśród Potencjalnych Klientów. Ponadto, dzięki jego optymalizacji oraz regularnemu...
czytaj więcej

Sieci spożywcze, ze względu na swoją specyfikę, należą do najpopularniejszych i najczęściej odwiedzanych przez klientów sklepów. Prześcigają się one pod...
czytaj więcej

Największe sieci sklepów z branży budowlanej od lat intensywnie konkurują o zainteresowanie klienta. Szeroka oferta produktów oraz dostęp do usług...
czytaj więcej

Deichmann i CCC to marki, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Od wielu lat są niekwestionowanymi liderami branży obuwniczej w Polsce,...
czytaj więcej

Największe sieci sklepów RTV i AGD podczas walki o uwagę klienta muszą sięgać po różne środki. Ogromną rolę w tej...
czytaj więcej

Rola internetowych opinii w wyborze placówki medycznej - dlaczego to takie ważne? Wśród największych sieci prywatnych placówek medycznych walka o...
czytaj więcej

Kupowanie opinii w internecie staje się niezgodne z prawem i będzie traktowane jako nieuczciwa praktyka rynkowa. Nowe zasady zaczną obowiązywać...
czytaj więcej