Kampanie LinkedIn Ads

LinkedIn to portal społecznościowy odpowiedni dla sprzedaży B2B. Co więcej, platforma ta pozwoli Ci dotrzeć bezpośrednio do osób decyzyjnych, z którymi chcesz współpracować. Swoje szanse na spełnienie celów biznesowych dodatkowo zwiększysz poprzez kampanie LinkedIn Ads. Ich profesjonalną koordynację warto zlecić Greenfields. Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, by wygenerować dla Ciebie jak najwięcej kontaktów, które będziesz mógł przekłuć w klientów.

Napisz do nas

Reklamy LinkedIn Ads

Za pośrednictwem serwisu LinkedIn możesz skorzystać ze skutecznego systemu reklam LinkedIn Lead Ads. Do Twojego wyboru pozostają reklamy w formie:

  • tekstowej,
  • zdjęć,
  • karuzeli,
  • wideo,
  • oferty pracy,
  • dynamicznej,
  • wiadomości,
  • konwersacyjnej,
  • wydarzenia.

Co więcej, możesz określić, kto ma zobaczyć Twoją reklamę. LinkedIn umożliwia precyzyjne określanie grup odbiorców, na przykład ze względu na branżę, wykształcenie czy wykonywany zawód.

 

Dla kogo są reklamy Linkedin Ads?

Reklamy LinkedIn to usługa, z jakiej mogą skorzystać konta firm zarejestrowane na portalu społecznościowym. LinkedIn Ads polecamy przede wszystkim markom, którym zależy na tworzeniu profesjonalnego wizerunku w sieci. Warto korzystać z LinkedIn Ads także:

  • w trakcie rekrutacji,
  • zawierania nowych znajomości w branży
  • lub poszukiwania partnerów biznesowych.

Dlaczego warto promować firmę w LinkedIn?

LinkedIn to najpopularniejszy biznesowy serwis społecznościowy na świecie. Korzysta z niego około 600 mln użytkowników, z czego 50 mln to konta firmowe. Także w Polsce LinkedIn jest chętnie wykorzystywany przez około 5 mln osób. Jednocześnie reklamy na LinkedIn są jeszcze stosunkowo mało popularne, dzięki czemu możesz wyróżnić się na tle innych firm, budując świadomość swojej marki w określonej branży.

Rekrutacja z LinkedIn Ads

W kwestii takiej jak reklamy LinkedIn służy nie tylko do sprzedaży produktów i usług, ale również do wsparcia działań HR. Zareklamuj oferowane stanowisko pracy, by znaleźć odpowiedniego specjalistę. Targetując reklamę dla odbiorców o pożądanych przez Ciebie cechach, unikniesz kontaktu z osobami, które nie spełniają wymagań. Co więcej, dobra oferta pracy pozwoli Ci zyskać zainteresowanie zarówno osób aktualnie poszukujących pracy, jak i specjalistów zatrudnionych w innych firmach.

Korzyści z działań LinkedIn Ads

1
Pozytywny wizerunek firmy.
2
Generowanie leadów B2B.
3
Rosnąca sprzedaż produktów i usług.
4
Zawieranie nowych znajomości biznesowych.
5
Pozyskiwanie wartościowych pracowników.
6
Monitoring konwersji.

Co składa się na cenę kampanii?

Koszt reklamy na LinkedIn to kwota za kliknięcie. Jej wartość zależy od wyniku jakości reklamy, a także od wybranego modelu rozliczania. Im lepiej zoptymalizowana reklama, tym jej większa klikalność i niższa stawka za pojedyncze kliknięcie. Właśnie z tego powodu warto skorzystać z dodatkowo płatnych usług Greenfields – agencja wypracuje dla Ciebie najlepsze efekty kampanii.

Etapy kampanii LinkedIn Ads w Greenfields

Skuteczna reklama na LinkedIn zależy przede wszystkim od odpowiednio dobranej grupy docelowej, komunikatu dostosowanego do niej i technicznej konfiguracji kampanii. Warto powierzyć to zadanie specjalistom. Zakres usług Greenfields obejmuje:

1
Poznanie grupy docelowej i efektów, jakie pragniesz osiągnąć.
2
Stworzenie i optymalizację konta LinkedIn Ads.
3
Określenie budżetu, czasu realizacji i harmonogramu planowanej kampanii.
4
Konfigurację Twojej strony internetowej z tagiem śledzącym LinkedIn.
5
Przygotowanie materiałów reklamowych do wybranych rodzajów reklam.
6
Targetowanie odbiorców.
7
Start kampanii i jej bieżącą optymalizację w oparciu o ustalony budżet reklamowy.
8
Regularne raportowanie wyników.

 

FAQ

Kto jest właścicielem konta reklamowego Linkedin Ads?

Konto reklamowe LinkedIn Ads należy do Ciebie. Możemy założyć je w Twoim imieniu lub skorzystać z udzielonych nam uprawnień do administrowania. Nie jest to jednak dla Ciebie zobowiązujące. Po zakończeniu współpracy z Greenfields to Ty dysponujesz kontem LinkedIn Ads na wyłączność, zachowując dzięki temu wartościowe dane.

Kiedy pojawią się pierwsze wyniki?

W serwisie LinkedIn kampania reklamowa charakteryzuje się wysoką skutecznością, jednak szybkość uzyskania pierwszych rezultatów reklam stanowi kwestię indywidualną. Zależy to przede wszystkim od Twojej branży,konkurencji i budżetu przewidzianego na kampanię. Im większy budżet reklamowy, tym więcej danych będzie generować reklama. W związku z tym algorytm poświęci więcej czasu na jej optymalizację.

Ile musi wynosić budżet mojej kampanii?

Jeżeli chcesz ustawić dzienny budżet swojej kampanii reklamowej w LinkedIn Ads, minimalna kwota musi wynieść 10 USD, czyli około 40 PLN. Miej jednak na uwadze, że większy budżet zapewni Ci bardziej satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. Wobec tego, ile powinien wynieść budżet kampanii o pożądanej skuteczności? To kwestia, którą pomoże Ci ustalić Greenfields, analizując Twoje cele reklamowe, branżę oraz konkurencję.

Jak raportowane są wyniki kampanii?

W trakcie współpracy z Greenfields wyniki kampanii LinkedIn Ads otrzymujesz systematycznie co miesiąc. Przesyłamy Ci zarówno dane statystyczne z wykorzystywanych przez nas narzędzi, jak i nasze omówienia. Jeśli jest taka potrzeba, w raportach proponujemy zmiany optymalizacyjne kampanii. Przedstawiamy również kolejne, opłacalne kroki, jakie możesz przedsięwziąć na tej platformie.

Po ilu miesiącach można wyciągać wnioski?

Podobnie jak w przypadku pierwszych wyników również wnioski na temat kampanii LinkedIn Ads pojawiają się w różnym tempie. Od Greenfields możesz spodziewać się raportów działań każdego miesiąca. Jednak nierzadko w przypadku dużych kampanii reklamowych na kluczowe wnioski należy poczekać minimum kilka miesięcy. Tyle czasu potrzebuje algorytm systemu reklamowego, aby maksymalnie zoptymalizować wyświetlanie reklam dla odbiorców.

Dlaczego kampania powinna być długofalowa?

Przerywanie kampanii LinkedIn Ads zarówno przed, jak i po zoptymalizowaniu mija się z celem. W ten sposób tracisz szansę na uzyskanie najbardziej atrakcyjnej stawki za kliknięcie reklamy. Co więcej, algorytm będzie musiał na nowo uczyć się zachowań i preferencji Twoich odbiorców, co na pewien czas ograniczy zasięgi kampanii. Z tego powodu zamiast przerywania zdecydowanie bardziej rekomendujemy bieżące optymalizacje.

×
chevron-down