Blog o SEO / SEM
Kategorie:

Plik robots.txt przekazuje informacje robotom wyszukiwarki, co mają zaindeksować na stronie. Ostatnio Google zmieniło wytyczne dot. składni tego pliku. Sprawdź, co się zmieniło!
czytaj więcej

Google zmieniło podejście do paginacji w SEO, nie traktując już atrybutów rel="next" i rel="prev" jako sygnałów indeksowania. Jak optymalizować strony z paginacją? Koncentruj się na UX i doświadczeniach użytkowników!
czytaj więcej

Google wprowadza tłumaczenie zagranicznych treści w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskają dostęp do zagranicznych tekstów, ale stracić mogą lokalne strony. Jak się do tego przygotować? Sprawdź!
czytaj więcej

Opinie produktowe można wykorzystać w procesie pozycjonowania strony. Dowiedz się, w jaki sposób je skutecznie pozyskiwać i jak zachęcić użytkowników do dodawania recenzji!
czytaj więcej

Google zrezygnowało z funkcji cache w swojej wyszukiwarce po ponad 20 latach jej istnienia. Jakie są powody tej zmiany i jak możemy teraz sprawdzić pamięć podręczną?
czytaj więcej

Jakie uprawnienia można przydzielić użytkownikom w ramach systemu WordPress? Czym różnią się poszczególne role? Poznaj szczegóły, aby świadomie zarządzać pracą zespołu!
czytaj więcej

Lokalne SEO bardzo dobrze się sprawdza do promocji biznesów działających na lokalnym rynku. Jak zwiększyć widoczność firmy w Google, Bing czy Apple Maps? Sprawdź wskazówki w kompleksowym ultra-przewodniku!
czytaj więcej

Czy Google wciąż jest niekwestionowanym liderem wśród wyszukiwarek? Przedstawiamy ranking popularności wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie w 2023 roku.
czytaj więcej

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej witryny, tworząc regularne kopie zapasowe. Dowiedz się, jak wykorzystać FTP, SSH i wtyczki CMS do wykonania backupu strony internetowej!
czytaj więcej

Jeśli nie wiesz, co to jest konwersja, koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Dowiedz się, w jakim celu się ją mierzy i o czym świadczy wysoki wskaźnik konwersji!
czytaj więcej