Pozycjonowanie stron

Prowadzenie biznesu w sieci jest jak ciągły udział w maratonie. Aby wygrać, potrzebujesz dokładnych przygotowań i sposobu na pokonanie konkurencji. Twoja firma ma świetną ofertę? W takim razie daj klientom szansę na dotarcie do niej, inwestując w pozycjonowanie swojej strony internetowej. Konkurencja w sieci jest zaciekła, ale nie musisz rywalizować z nią w pojedynkę, by znaleźć się na samej górze. Przy wsparciu naszej agencji SEO szybko przekonasz się, że skuteczne pozycjonowanie strony to żaden stres – gwarantujemy przewidywalność, mierzalność, a co najważniejsze – dostosowanie naszej pracy do Twoich indywidualnych potrzeb.

Kontakt z nami

Czym jest SEO?

SEO stanowi skrót od anglojęzycznego pojęcia Search Engine Optimization. Jego najczęściej używane, polskojęzyczne tłumaczenie to pozycjonowanie stron internetowych. Oznacza ono podejmowanie działań na stronie i poza nią, aby zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwarki internetowej, a dokładniej jej pozycję na liście wyników Google. Po wpisaniu w wyszukiwarkę dowolnego zapytania, na przykład „agencja SEO”, Google przedstawia listę najtrafniejszych propozycji stron internetowych. Witryny są sortowane od najbardziej do najmniej wartościowych, co skłania użytkowników do korzystania z wyników na pierwszej stronie.

Chociaż już sama obecność strony w wyszukiwarce Google stanowi mały sukces, to, nie ma co ukrywać, większość użytkowników zwraca uwagę przede wszystkim na pierwsze, bezpłatne wyniki wyszukiwania. Wynika to z oszczędności czasu, a także z zaufania do algorytmu wyszukiwarki. Z tego powodu świadomi korzyści SEO właściciele stron internetowych nieustannie dążą do wyższego pozycjonowania swoich witryn.

SEO w pigułce to:

  • Najskuteczniejsza, całodobowa i długoterminowa reklama strony w sieci.
  • Optymalizacja SEO danej strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych (97% użytkowników Internetu korzysta z Google).
  • Dążenie do jak najwyższej pozycji witryny w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania.
  • Widoczność strony w wynikach odpowiadających na konkretne zapytania wpisywane przez użytkowników Google.

Jakie są elementy SEO?

Pozycjonowanie w Google stanowi efekt wielu czynników. Na część z nich nie ma się większego wpływu, na przykład na historię i wiek domeny. Pozostałe jednak podlegają naszym modyfikacjom, które składają się na kompleksową optymalizację strony pod kątem algorytmów wyszukiwarek.

Złóż zapytanie

Dokładny przebieg prac SEO obejmuje:

1. Briefieng z klientem
1. Briefieng z klientem
Briefing z klientem – poznajemy Twoją branżę i potrzeby, ustalamy wspólne cele. Im więcej nam zdradzisz, tym szybciej i lepiej wdrożymy działania, które przyniosą korzyści.
2. Audyt SEO
2. Audyt SEO
analizujemy witrynę, porównując ją z konkurencją. Szukamy błędów, badając strukturę strony (na przykład drzewa kategorii czy adresy URL), ale też miejsc, które mają jeszcze niewykorzystany potencjał. Analizujemy i dobieramy słowa kluczowe. Opracowujemy długofalową strategię pozycjonowania.
3. On-site SEO
3. On-site SEO
wdrażamy działania bezpośrednio na pozycjonowanej witrynie. To między innymi dostosowywanie strony do potrzeb użytkownika (user experience), content marketing (tworzenie wartościowych treści na stronie) oraz optymalizacja techniczna strony.
4. Optymalizacja profilu linkowania
4. Optymalizacja profilu linkowania
analizujemy obecny profil linkowania i wykorzystujemy jego istniejący potencjał. Dodatkowo, indywidualnie podejmujemy decyzję rozbudowanie profilu linków i pozyskaniu nowych zewnętrznych linków kierujących na stronę. Celem są witryny o pokrewnej tematyce, które mają wysoki wskaźnik jakości. Dzięki temu Twoja firma jest obecna również w innych miejscach w sieci.
5. Pomiar i optymalizacja konwersji
5. Pomiar i optymalizacja konwersji
wykorzystujemy profesjonalne narzędzia do weryfikacji wyników i dalszego udoskonalania witryny.
6. Cykliczne raportowanie wyników
6. Cykliczne raportowanie wyników
przygotowujemy raporty z efektów dające Tobie pełen wgląd do efektów SEO.

Czemu służy SEO?

Profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej buduje świadomość marki wśród potencjalnych klientów i zwiększa sprzedaż i konwersje, a zatem stymuluje rozwój firmy. Dzięki temu sklep internetowy może rozszerzyć swój asortyment, salon fryzjerski zatrudnić kolejnych pracowników, a firma meblarska zdobyć przewagę nad konkurencją. SEO pozwoli Tobie wypracować ugruntowaną pozycję na rynku, ze względu na co Twoja firma zyska większą odporność na kryzysy.

Pamiętaj! Skuteczne SEO to nie tylko takie, które wysoko pozycjonuje stronę. Dbamy o to, żeby Twoja witryna była pozycjonowana na właściwe frazy kluczowe, ponieważ tylko to gwarantuje Tobie pożądaną konwersję.

Dlaczego SEO jest tak ważne?

Internet już dawno wyprzedził w reklamie inne masowe środki przekazu, takie jak prasa, radio czy telewizja. Nic dziwnego, ma nad nimi znaczącą przewagę – bezpłatne wyniki wyszukiwania. Zwróć uwagę na to, że działania SEO mają długofalowe efekty. Inwestując w nie już dziś, docenisz rezultaty nie tylko za miesiąc, ale także za rok czy po kilku latach.

5 głównych korzyści SEO

Profesjonalny wizerunek – poprawa jakości strony przekłada się na pozytywny odbiór Twojej marki przez jej użytkowników. Intuicyjna, szybko ładująca się i dobrze pozycjonowana witryna jest utożsamiana z wysoką jakością usług.
Jakościowy ruch – ściągamy właściwą grupę odbiorców na Twoją stronę. To osoby, które naprawdę są zainteresowane Twoją ofertą.
Wzrost rozpoznawalności – pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania popularnych fraz w Google gwarantuje dotarcie do licznego grona odbiorców. Błyskawicznie zyskasz przewagę nad konkurencją.
Transparentność i mierzalne wyniki – SEO to nie wróżenie z fusów. Przy użyciu profesjonalnych narzędzi stale monitorujemy wdrożoną strategię i regularnie przygotowujemy dla Ciebie czytelne statystyki, na przykład dotyczące ruchu i konwersji. Możesz mieć czynny udział w nadzorowaniu naszej pracy.
Długotrwałe efekty – pozycjonowanie organiczne strony działa każdego dnia i całą dobę. Długoterminowa promocja Twojej strony przyniesie Tobie wysoki zwrot z inwestycji poczynionej na rzecz SEO.

Komu potrzebne jest SEO?

Marketing nieprzerwanie migruje do sieci i dotyczy to nie tylko branży e-commerce, ale również firm z sektora usługowego, przemysłowego czy rolniczego. Nie ma znaczenia, czy działasz międzynarodowo, ogólnokrajowo czy lokalnie. Pozycjonowanie stron www to inwestycja opłacalna dla każdego, kto istnieje lub pragnie zaistnieć w internecie. Jeśli planujesz zwiększyć swoje zarobki, nie zwlekaj z pozycjonowaniem.

Od czego zależy strategia SEO?

W Greenfields w pierwszej kolejności dążymy do tego, by zrozumieć Twój biznes od podszewki. Następnie dobieramy odpowiednie platformy i działania, opracowując kompleksową strategię SEO. Wynika ona między innymi z:

  • rodzaju strony (na przykład witryny firmowej, sklepu internetowego albo bloga),
  • branży, w której działa marka,
  • konkurencyjności fraz kluczowych,
  • aktualnej pozycji strony w Google,
  • historii domeny,
  • budżetu przeznaczonego na SEO.

Zobacz nasze realizacje

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Na koszt pozycjonowania składa się zarówno cena profesjonalnych narzędzi, jak i czas pracy szeregu specjalistów. Ceny SEO mogą być zróżnicowane, co wynika z wyżej wymienionych różnic w strategii pozycjonowania każdej strony. Oferujemy Tobie indywidualną wycenę, a zatem pozycjonowanie dopasowane nie tylko do branży, w jakiej działasz, ale również do budżetu, którym dysponujesz. W Greenfields wspólnie wypracujemy najkorzystniejszą ofertę opartą na preferowanym przez Ciebie modelu współpracy. Chętnie przygotujemy dla Ciebie szczegółowy cennik uwzględniający różne warianty strategii.

Jak przebiega SEO w Greenfields?

To w znacznym stopniu zależy od Twoich potrzeb i preferencji. Możesz:

  • Skorzystać z naszej wiedzy do budowania świadomości na temat SEO w swojej firmie, zyskać cenne zaplecze, przejąć część zadań optymalizacyjnych i czynnie monitorować efekty naszej pracy.
  • Samodzielnie wybierać działania spośród zaproponowanych przez nas strategii, dopasowując je do swojego budżetu i branży.
  • Oddelegować naszym specjalistom większość zalecanych prac na stronie, takich jak zmiany w kodzie HTML czy content marketing.
  • Skorzystać z naszego kompleksowego pakietu usług, ograniczając swoją ingerencję wyłącznie do weryfikacji kosztów i osiąganych celów.

FAQ

Co zawiera się w cenie usługi?

W cenie usługi pozycjonowania organicznego:

- opracowujemy strategię pozycjonowania strony w Google,

- przeprowadzamy analizę SEO głównej konkurencji,

- oceniamy możliwość wdrożenia zmian na stronie,

- przygotowujemy wytyczne SEO dla dewelopera lub administratora serwisu,

- wykonujemy cykliczne analizy i przekazujemy zalecenia optymalizacyjne,

- opracowujemy wytyczne do przygotowania treści dla copywritera zgodne ze strategią i standardami SEO,

- przygotowujemy atrakcyjne i skuteczne treści na stronę www - w zależności od umowy,

- oferujemy stałe wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie pozycjonowania od indywidualnego opiekuna klienta i/lub specjalisty SEO,

- regularnie raportujemy efekty pozycjonowania i wykonane prace.

×
chevron-down