Blog o SEO / SEM
Kategorie:

W Google Analytics pojawił się nowy ruch spamowy generowany przez boty. Sprawdź, jak wygląda ruch typu spam i jak wykluczyć go ze statystyk.
czytaj więcej

Prosta instrukcja jak założyć konto, usługę oraz strumień danych w Google Analytics 4 z jednoczesnym uwzględnieniem poprzedniej wersji Universal.
czytaj więcej

W roku 2020 doczekaliśmy się nowego wymiaru analityki - dowiedz się, czym jest Google Analytics 4 i czy warto zmigrować obecną usługę Universal do nowej postaci.
czytaj więcej

Poznaj prostą instrukcję nadawania dostępów do usług i konta Google Analytics. Sprawdź, jak zrobić to krok po kroku!
czytaj więcej

Sesja, użytkownik, odsłona – codziennie spotykamy się z tymi pojęciami, ale czy na pewno dobrze je znamy i rozumiemy? W tym artykule zebraliśmy wszystkie kluczowe informacje związane z podstawami analizy danych w Google Analytics.
czytaj więcej

Opowiadamy o modelowaniu atrybucji i wyborze modelu, za pomocą którego przypisane zostanie źródło ruchu do konwersji.
czytaj więcej

Google Ads jest zintegrowanym systemem reklam, który pozwala wyświetlać linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Google Analytics natomiast jest zestawem narzędzi do zbierania i przetwarzania statystyk stron www. Co je różni?
czytaj więcej

Measure Map - czy stanie się mini wersją GA dla blogów? Sprawdź więcej!
czytaj więcej