Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Traffic bot w Google Analytics
Traffic bot w Google Analytics – nowy ruch typu spam
W Google Analytics pojawił się nowy ruch spamowy generowany przez boty. Sprawdź, jak wygląda ruch typu spam i jak wykluczyć go ze statystyk.
czytaj więcej
zakładanie konta Google Analytics 4
Jak założyć konto Google Analytics 4? Instrukcja krok po kroku
Prosta instrukcja jak założyć konto, usługę oraz strumień danych w Google Analytics 4 z jednoczesnym uwzględnieniem poprzedniej wersji Universal.
czytaj więcej
Google Analytics 4 - nowa wersja GA
Google Analytics 4 – nowa wersja usługi już dostępna
W roku 2020 doczekaliśmy się nowego wymiaru analityki - dowiedz się, czym jest Google Analytics 4 i czy warto zmigrować obecną usługę Universal do nowej postaci.
czytaj więcej
Jak dodać użytkownika w Google Analytics
Jak dodać użytkownika w Google Analytics?
Poznaj prostą instrukcję nadawania dostępów do usług i konta Google Analytics. Sprawdź, jak zrobić to krok po kroku!
czytaj więcej
metryki GA Universal
Użytkownik, wejście, sesja, odsłona w Google Analytics
Sesja, użytkownik, odsłona – codziennie spotykamy się z tymi pojęciami, ale czy na pewno dobrze je znamy i rozumiemy? W tym artykule zebraliśmy wszystkie kluczowe informacje związane z podstawami analizy danych w Google Analytics.
czytaj więcej
modelowanie atrybucji
Modelowanie atrybucji
Opowiadamy o modelowaniu atrybucji i wyborze modelu, za pomocą którego przypisane zostanie źródło ruchu do konwersji.
czytaj więcej
różnica pomiędzy danymi Ads a Analytics
Z czego wynika różnica pomiędzy danymi Ads a Analytics?
Google Ads jest zintegrowanym systemem reklam, który pozwala wyświetlać linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Google Analytics natomiast jest zestawem narzędzi do zbierania i przetwarzania statystyk stron www. Co je różni?
czytaj więcej
Measure Map
Measure Map - Google Analytics dla blogów?
Measure Map - czy stanie się mini wersją GA dla blogów? Sprawdź więcej!
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right