Wprowadzenie na rynek pierwszego sklepu internetowego Betafence – nasza współpraca

Dynamiczny od wielu lat rozwój rynku e-commerce za sprawą pandemii Covid-19 jeszcze bardziej przyspieszył. Firma PwC w opublikowanym na początku 2021 roku raporcie informuje, że w 2020 roku wielkość sprzedaży przez internet wzrosła o 35% w porównaniu z rokiem poprzednim. Rozwój niesie ze sobą coraz większe oczekiwania klientów związane z zakupami online. Jeden z naszych partnerów – firma Betafence – wyszła im naprzeciw i stworzyła pierwszy w historii marki sklep internetowy, a wsparcie Greenfields było ważnym elementem tego projektu.

 

Spis treści:

 

Sklep internetowy Betafence – na czym polegał projekt?

Betafence to wiodący producent ogrodzeń i bram oraz światowy lider na rynku obwodowej ochrony posesji. Swój pierwszy sklep internetowy firma postanowiła otworzyć w Polsce, która jest ważnym rynkiem dla Betafence i gdzie znajdują się najważniejsze zakłady produkcyjne i dystrybucyjne przedsiębiorstwa. Dzięki nowemu kanałowi sprzedaży producent chciał dotrzeć do większej liczby Klientów i lepiej odpowiadać na ich potrzeby.

Głównym celem, jaki przyświecał Betafence przy tworzeniu sklepu, była możliwość sprzedaży produktów przez producenta bezpośrednio Klientom. Firma chciała przy tym, aby mogli oni znaleźć w jej sklepie dokładnie to, czego szukają, a także kupić w jednym miejscu wszystkie elementy niezbędne do udanego montażu ogrodzenia. Aby to osiągnąć, postanowiono wdrożyć systemowe podejście do przeglądania produktów i specjalny konfigurator ogrodzeń oraz zmienić nazwy produktów na takie, które będą podkreślać ich kompatybilność.

 

konfigurator ogrodzeń - pierwszy sklep internetowy Betafence

Konfigurator ogrodzeń – zaprojektuj swoje ogrodzenie [źródło: https://sklep.betafence.pl/pl_PL/]

 

Innowacyjny konfigurator ogrodzeń pozwala Klientom w Polsce odnaleźć swój dom na mapie Google i zaplanować przebieg ogrodzenia bezpośrednio w widoku satelitarnym. Zapewnia także dobór wszystkich pasujących elementów potrzebnych do instalacji projektowanego ogrodzenia. Klient może wybrać jeden z trzech systemów i przeglądać wyłącznie kompatybilne z nim elementy. Wystarczy, że użytkownik odpowie na kilka pytań dotyczących projektu ogrodzenia, a konfigurator doda do koszyka odpowiednią liczbę paneli, słupów, zacisków i mocowań, a także bramy, furtki i akcesoria wybrane przez klienta.

 

Greenfields dla Betafence – zakres prac

Sposób, w jaki został zaprojektowany sklep Betafence, ułatwia Klientom znalezienie dokładnie tego, czego szukają. Działania, które podjęliśmy, wspierając ten projekt, obejmowały następujące obszary:

 

Współpraca Greenfields i Betafence - zakres działań

Współpraca Greenfields i Betafence – zakres działań

 

Pomoc w doborze contentu

W ścisłej współpracy z Klientem przeanalizowaliśmy wszystkie treści dostępne na dwóch stronach firmowych marki. Na tej podstawie określiliśmy tematykę unikalnego contentu dedykowanego nowemu sklepowi. Będzie to miało znaczenie dla pozycjonowania organicznego i doświadczeń użytkowników.

 

Stworzenie strategii SEO

Przed publikacją nowej strony wykonaliśmy jej szczegółowy audyt. Skupiliśmy się na:

  • analizie konkurencji,
  • audycie technicznym,
  • strukturze strony i tym, co warto usprawnić jeszcze przed startem sklepu,
  • linkowaniu wewnętrznym między stronami marki,
  • mikroformatach,
  • przygotowaniu środowiska pod wdrożenie analityki.

Stworzyliśmy kompleksową i długoterminową strategię SEO, która ma na celu promocję zupełnie nowej domeny sklepu w wyszukiwarce przy wykorzystaniu silnych pozycji innych stron marki na rynku polskim. Dzięki cross-linkowaniu udało nam się połączyć osobne witryny i stworzyć przestrzeń bogatą w inspiracje, informacje o produktach i oczywiście dającą możliwość zakupu produktów Betafence.

 

Analityka internetowa

Zaimplementowaliśmy narzędzie Google Analytics wraz z Enhanced E-commerce Tracking oraz narzędziem Google Tag Manager. Zbudowaliśmy także dashboard menadżerski z kluczowymi KPI oraz innymi metrykami pomocnymi przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Przejrzyste i rzetelne dane stanowią podstawę skutecznego zarządzania sklepem internetowym.

 

Szeroka kampania digitalowa nowego sklepu

Opracowaliśmy kampanię sklepu internetowego wykorzystującą Google Ads i Facebook Ads. W ścisłej współpracy z zespołem Klienta stworzyliśmy pakiet graficznych i tekstowych reklam promujących sklep w wyszukiwarce Google i na Facebooku.

 

Ścisła współpraca z programistami

Nasza agencja była obecna na każdym etapie rozmów z programistami. Celem współpracy było przygotowanie sklepu do działań SEO, analitycznych i promocyjnych już na etapie jego tworzenia.

 

Współpraca Greenfields i Betafence zakończona sukcesem

Wsparcie we wprowadzeniu na polski rynek pierwszego w historii firmy Betafence sklepu internetowego było sporym przedsięwzięciem i dużym wyzwaniem. Kompleksowe podejście do tego projektu pozwoliło nam uzyskać dobre efekty w optymalnym czasie i sprawiło, że działania SEO są spójne i efektywne. Opisy innych case studies Greenfields można znaleźć w zakładce „Nasze realizacje” – zapraszamy do lektury.

Szybki kontakt z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Najczęstsze błędy płatnych kampanii reklamowych ADS – jak ich unikać?

    Przeglądając reklamy w Internecie bardzo często można natknąć się na reklamy, które wydają się mało atrakcyjne, niedopracowane i niezachęcające do interakcji z reklamowanym produktem czy usługą. Czasem zdarza się tak, że właściwie nie wiemy, co jest przedmiotem aukcji i zwyczajnie ignorujemy reklamę. W takim przypadku, poza ślepotą bannerową, spotykamy się z pewnego rodzaju irytacją, bo dlaczego właściwie widzę tę reklamę? Czego ta firma ode mnie oczekuje i co chce mi przekazać?

    Jak zatem zadbać o to, aby reklamowany produkt był dla potencjalnego odbiorcy atrakcyjny, a sam fakt pojawienia się reklamy był pożądany dla docelowego klienta? Platformy reklamowe dają reklamodawcom bardzo wiele możliwości zarówno po stronie kreacyjnej, pisarskiej jak i technicznej (głównie w kontekście targetowania). Facebook i Google bez wątpienia są przodującymi ekosystemami reklamowymi, na których może zareklamować się praktycznie każde przedsiębiorstwo (poza branżami zabronionymi czy takimi, które idealnego klienta na pewno tutaj nie znajdą).

     

    Spis treści

     

    Jakie błędy reklamowe można najczęściej zaobserwować na Facebooku / Instagramie?

    Tutaj przede wszystkim powinno się zwrócić szczególną uwagę na kreacje i tekst, który towarzyszy danej reklamie. Bardzo często zdarza się tak, że reklama nie jest dopasowana do grupy docelowej, do której chce się dotrzeć. Innym aspektem, który często pojawia się w błędnie skonfigurowanych kampaniach to samo targetowania po zainteresowaniach, brak wykluczeń grup czy brak wykorzystywania potencjału grup niestandardowych i podobnych. W przypadku e-commerce bardzo często można spotkać się z błędnie optymalizowanymi (pod niewłaściwe cele) kampaniami (np. brak optymalizacji pod konwersje).

    Czasem można spotkać się także z brakiem poprawnie skonfigurowanego pixela na stronie lub jego całkowitym braku, co jest niezaprzeczalnym fundamentem w strategiach efektywnego budowania płatnych działań reklamowych w czasie. Zdarza się także, brak połączenia konta Facebook’a z Instagramem i tym samym ogranicza się szanse na docieranie do użytkowników kolejnej platformy (tutaj także błędy przy ustalaniu umiejscowień wyświetlania się reklam).

     

    Kampanie płatne Facebook / Instagram – jak unikać błędów?

    Przede wszystkim zanim rozpocznie się kampanię płatną Facebook Ads należy sprawdzić czy poprawnie wdrożony został kod pixela i skrypt Google Analytics na stronach docelowych. Jest wiele narzędzi, które pomogą zweryfikować poprawne działania pixela (np. Facebook Pixel Helper). Ważne jest także aby przed rozpoczęciem działań dokładnie przeanalizować swoją grupę celu i zbadać jej preferencje, czy faktycznie zdolna jest do konwertowania w ramach reklamowanej witryny (tutaj można wykorzystać Statystyki Grup Odbiorców).

     

    panel statystyki grup odbiorców facebook Panel Statystki grup odbiorców – Facebook Ads[/caption]

     

    Nie ma złotej zasady, ile zainteresowań powinno się wykorzystywać – ważne, aby grupy nie były ani za wąskie, ani zbyt szerokie (uśrednione dane dla Polski: wąskie – poniżej 10 000, szerokie – powyżej 500 000). Oczywiście są kampanie, które mają na tyle duży budżet, że targuje się je na milionowe grupy czy nawet cały kraj, ale są to sporadyczne przypadki albo działania badające potencjał głównie remarketingowy. Wielkość grupy wpływa na koszty CPC za kliknięcia i docelowo na współczynnik konwersji.

    Dobrym sposobem na unikanie jakichkolwiek błędów w ramach optymalizacji działań kampanii płatnych jest rozwój w sektorze możliwości danego narzędzia reklamowego i ciągłe testowanie nowych rozwiązań. Największym błędem, który niestety popełnia znaczna większość reklamodawców to brak środków finansowych na testy.

    Jeśli przyjrzymy się konkurencyjnemu medium – Google, to tutaj mamy znacznie więcej zagrożeń, jeśli chodzi o same technikalia na „przepalanie budżetów” i popełnianie błędów przy prowadzeniu działań marketingowych.

     

    Najczęściej spotykane błędy w kampaniach Google Ads

    • błędny wybór rodzaju kampanii,
    • brak połączenia konta Google Ads z Google Analytics lub jego błędna konfiguracja (brak analityki internetowej),
    • brak definicji celów kampanii lub ich złe zliczanie,
    • brak podziału kampanii na grupy reklam,
    • brak wykluczeń fraz (zarówno przy starcie kampanii jak i w trakcie jej trwania),
    • dopasowanie przybliżone słów kluczowych lub źle dobrane frazy (są wyjątki, ale takie działania powinny być podejmowane celowo),
    • brak dostosowywanie stawek w ramach kampanii,
    • brak testów nowych reklam i rozszerzeń,
    • brak testów nowości i poszukiwania sposobów na rozwijanie działań reklamowych,
    • wydawanie budżetu na frazy, które nie generują dobrej jakości ruchu i konwersji,
    • zdawanie się na optymalizację miejsc wyświetlania reklam przez Google (głównie Sieć reklamowa),
    • w przypadku reklam GDN/video targetowania po zbyt ogólnych grupach zainteresowań i brak wykorzystania grup remarketingowych i podobnych zaawansowanych kierowań,
    • słabe kreacje, tj. z niskim wskaźnikiem CTR (z reguły do poprawy są te <0,5%),
    • typowo informacyjne treści reklam, pozbawione CTA i nieprezentujące korzyści/wyróżników usługi czy produktu,
    • kierowanie odbiorców na stronę główną, zamiast konkretną ofertę czy usługę,
    • błędnie określona lokalizacji i brak wykluczeń niechcianych miejsc,
    • niedostosowanie strony internetowej do mobile, a także brak optymalizacji ux-friendly,
    • brak monitoringu kampanii i wyciągania odpowiednich wniosków.

     

    Jak unikać błędów na Google Ads (dawniej Google AdWords)?

    Najlepszym sposobem jest przygotowanie sobie swego rodzaju checklisty, według której prowadzi się działania reklamowe i monitoruje ich skuteczność. Analogicznie jak w przypadku Facebooka warto pamiętać o ciągłym rozwoju swoich kompetencji i obserwowaniu trendów/zmian w samym ekosystemie reklamowym.

    W ramach bonusu – dołączamy grafikę z checklistą, która może przydać Ci się optymalizując płatną kampanię lub weryfikując działania, które dla Twojej firmy prowadzone są na koncie Google Ads przez freelancera czy agencję marketingową:

     

    checklista najczęstsze błędy ads

    Checklista – najczęstsze błędy Google Ads

     

    Chciałbyś zlecić nam audyt Twojego konta reklamowego? Obawiasz się, że działania podejmowane dla Twojej firmy wymagają optymalizacji i natychmiastowych zmian? Gdzie Twoja firma powinna się w ogóle reklamować i z jakimi kosztami to się może wiązać?

    Poznaj naszą ofertę ADS, a jeśli masz jakieś pytania napisz do nas.

     

    Autor: Redakcja Greenfields

    Szybki kontakt z nami

      Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Płatne kampanie reklamowe ADS – co można zyskać i ile to tak naprawdę kosztuje?

      2021 zapowiada się kolejnym dynamicznym i trudnym rokiem dla dużej części przedsiębiorstw. Wiele firm zastanawia się jak sensownie alokować budżety reklamowe, a które obszary warto prężnie rozwijać i optymalizować pod kątem sprzedaży.

      Który kanał marketingowy, będzie odpowiednim narzędziem sprzedaży, a który tylko przepala budżet marketingowy i jest na ten moment mało istotny? Snując rozważania nad tymi kwestiami na pewno dochodzi się do momentu, w którym analizie podda się także działania w ekosystemach ADS (Google, Youtube, Facebook, Instagram, Linkedin itp.).

      Już na samym początku warto dodać, że kampanie płatne sprawdzają się praktycznie w każdej branży i nawet najbardziej niszowych biznesach, a testowanie rozwiązań daje ogromną szansę na zdefiniowanie taniego kanału pozyskiwania klientów.

       

      Spis treści:

       

      Kampanie płatne reklamowe – jakie są najważniejsze zalety

      Aby podjąć właściwą decyzję, czy kampanie płatne ADS, są dla firmy rentowne powinno się wziąć pod uwagę, że:

      • są to działania, które natychmiastowo wpływają na widoczność strony internetowej w internecie (dopływ ruchu) czy np. widoczność wizytówki Google, fanpage na mediach społecznościowych;
      • są wsparciem dla pozycjonowania organicznego (SEO);
      • dzięki mnogości rozwiązań kierowania, pozwalają na docieranie do przeróżnych grup odbiorców;
      • dzięki nim sklep internetowy/strona kontaktowa firmy może stać się głównym kanałem sprzedaży;
      • płacisz za efekt, w zależności od modelu rozliczeniowego: CPC (cost per click) czy np. CPM (cost per 1000 impressions), a w przypadku Facebooka: np. za wyświetlenia reklamy;
      • nawet minimalny wydatek na reklamy płatne pozwala na docieranie do swoich potencjalnych odbiorców i przypominania im, że dana firma istnieje i jest gotowa spełnić ich konsumencie potrzeby;
      • wsparcie wizerunku marki w oczach odbiorców;
      • pozwalają badać popyt i potencjał danego produktu/usługi na rynku;
      • dzięki dostępności wielu rodzajów reklam możliwe jest dostosowanie potrzeby reklamowej do typów kampanii (kampanie produktów, generujące tylko połączenia, odwiedzenie strony, instalacje aplikacji, promocji video firmy itp.);
      • możliwość precyzyjnego wskazania lokalizacji geograficznej odbiorców, demografii czy zainteresowań;
      • regularnie prowadzone działania, pozwalają na docieranie do odbiorców, do których nie da się docierać innymi metodami, a ich kategoryzacja odbywa się dzięki algorytmom ekosystemów reklamowych = grupy podobnych odbiorców, grupy niestandardowe itp.

       

      Jakie efekty można uzyskać za pomocą kampanii płatnych?

      Na warsztat weźmy lokalną restaurację z japońskim jedzeniem, która pomimo pandemii COVID-19, generuje naprawdę wysoką sprzedaż (case-study z przełomu roku 2020/21). Dlaczego? Ponieważ nie zaprzestaliśmy prowadzić regularnych działań reklamowych.

      Warto przypomnieć, że wizytówki Google Moja Firma (GMB/GMF) to potężny kanał pozyskiwania klientów dla lokalnych biznesów, a jednocześnie jeden z najtańszych w ramach możliwości promocji firmy w Internecie! Zacznijmy od tego, że wizytówkę Google posiada już praktycznie każda firma, natomiast znaczna ich większość nie jest uzupełniona nawet o podstawowe informacje. Czyni to obszar wizytówek niesamowicie atrakcyjnym – z racji braku konkurencji, gdzie efekty pojawiają się relatywnie szybko w porównaniu do czasu jaki trzeba włożyć w pracę nad nimi. Przechodząc do rzeczy – wizytówka Google My Business to tak naprawdę mini-strona internetowa Twojej firmy, którą Google udostępnia za darmo do Twojej dyspozycji. Jak jej potencjał wykorzystasz zależy tylko od Ciebie. Sprawdź naszą serię merytorycznych filmów o pozycjonowaniu na mapach Google na naszym kanale na YouTube.

      Dzięki wsparciu działań organicznych na wizytówce GMB, właśnie płatną kampanią reklamową w Google (wyświetlaną także na mapie Google), jesteśmy w stanie za przejście na stronę WWW czy połączenie telefoniczne do restauracji, płacić zaledwie 0,25-0,35zł!

       

      efekt cost per click gastronomia

      Wyniki kampanii Ads

       

      Co generuje w skali miesiąca wyniki jak te, poniżej:

       

      wykres ilość rozmów telefonicznych kampania ads

      Efekty kampanii ADS – ilość rozmów telefonicznych

       

      Widoczność restauracji na rynku lokalnym w kwartale:

       

      kampania ads widoczność w google

      Efekty kampanii Ads – widoczność w Google

       

       

      Podsumowanie

      Chciałbyś dowiedzieć się co zrobić, aby Twoja firma generowała podobne efekty? Jak powinna wyglądać dobrze zoptymalizowana wizytówka GMB pod sprzedaż przez zamawiarkę online na Twojej stronie czy bezpośredni kontakt telefoniczny? Skąd czerpać informacje o potrzebach i zainteresowaniach Twojego potencjalnego klienta? Sprawdź nasze usługi!

      A jeśli masz jakieś pytania napisz do nas bezpośrednio: gmb@green-fields.pl

       

      Autor: Redakcja Greenfields

      Szybki kontakt z nami

        Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

        Targetowanie reklam – czym jest i dlaczego warto o nim pamiętać

        Targetowanie reklam to proces pozwalający tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych nabywców danego produktu, których określamy jako grupa docelowa. Zbiór takich osób charakteryzuje się wspólnymi cechami, podobnymi preferencjami, zachowaniami, zainteresowaniami itp. Celem targetowania jest precyzowanie osób, które z największym prawdopodobieństwem wpisują się w model biznesowy marki i chętnie dokonują zakupów usług, oferowanych przez firmę.

         

        Spis treści:

         

        Dlaczego warto targetować reklamy?

        Dobrze określona grupa docelowa wpływa bezpośrednio na efektywność reklamy, która ma możliwość dotarcia przede wszystkim do osób zainteresowanych konkretną ofertą. Dzięki właściwe określonej grupie docelowej oszczędzamy pieniądze, ponieważ reklama jest wyświetlana tylko przez potencjalnych klientów. Dzięki właściwemu targetowaniu unikamy przepalania budżetów mediowych, gdybyśmy wyświetlali reklamy nieodpowiednim grupom docelowym (chyba, że chcemy prowadzić działania typowo wizerunkowe/analizujące potencjał usługi/produktu).

         

        Targetowanie reklam w social mediach

        Reklamy w mediach tradycyjnych takich jak prasa czy radio, nie mają tak wielu możliwości targetowania jak social media. Wynika to z tego, że korzystając z naszych portali społecznościowych, reklamy są dobierane indywidualnie pod nasze zainteresowania, hobby na podstawie personalnych wyszukiwań w przeglądarkach internetowych, a także lokalizacji GPS. Reklamy telewizyjne są wyświetlane ogółowi odbiorców, którzy dany rodzaj telewizji, kanał aktywnie oglądają. Badania Nielsen z roku 2020 pokazują, że w Polsce najczęściej oglądają ją seniorzy i jest to ich główne źródło medialne, z którego pozyskują informację. Jedyną możliwością targetowania reklam telewizyjnych pod konkretnych odbiorców jest sposób emisji reklamy i godziny jej wyświetlania np. produkty dla dzieci, zabawki będą wyświetlane w godzinach porannych, a treści dla dorosłych popołudniami i wieczorem.

         

        Retargeting jako szczególna forma targetowania reklam

        Retargeting polega na kierowaniu reklam pod konkretnych odbiorców, którzy wcześniej korzystali lub mieli kontakt z usługą danej marki, np. odwiedzili konkretną witrynę, by obejrzeć produkt, ale z jakichś przyczyn nie zdecydowali się na jego zakup. Retargeting pozwala na przedstawienie reklam w taki sposób, by konsument zdecydował się na zakup oglądanego wcześniej produktu, np. poprzez wyświetlenie rabatów czy promocji. Dobrym przykładem retargetingu jest remarketing Google Ads, który pozwala na wyświetlanie reklam w przeglądarce i przestrzeniach partnerskich Google, które dotyczą konkretnej marki osobom, które miały interakcję z danym produktem wcześniej. Pozwala ona zachęcić użytkownika wyszukiwarki Google do dokonania zakupu danego dobra. Prezentowane rozwiązanie ma wiele zalet takich jak:

        • precyzyjność danej reklamy,
        • możliwość analizy statystyk kampanii,
        • niskie koszty kampanii,
        • wysokie współczynniki konwersji (sprzedaży).

         

        zalety retargetingu

        Korzyści wynikające z retargetingu

         

        Chcesz wiedzieć, w jaki sposób wykorzystać reklamy Google Ads w promocji swojej firmy? Skontaktuj się z nami!

         

        Warianty remarketingu w Google Ads

        Google Ads oferuje kilka możliwości remarketingu. Najczęściej stosowaną opcją jest remarketing standardowy, który wyświetla się osobom, które wcześniej wyświetliły daną witrynę. Natomiast remarketing dynamiczny to bardziej zaawansowana opcja pozwalająca na uwzględnienie konkretnych produktów jako preferencji użytkownika w wyświetlanych reklamach. Ciekawym rozwiązaniem jest również remarketing wideo, którym określa się reklamy wyświetlane osobom, oglądającym kanały na YouTube uwzględniając ich zainteresowania i wcześniej przeglądane filmy na tej platformie.

         

        Podsumowanie

        Jak widać, retargeting jest to bardzo przydatne i rozbudowane narzędzie marketingowe, pozwalające na docieranie do odpowiedniego klienta i zaoszczędzenie środków wydawanych na reklamy. Dobrze dobrana reklama pozwala na wielokrotne zwiększenie sprzedaży produktu i przekłada się na zwrot z inwestycji, który w strategiach długofalowych pozwala na maksymalizację sprzedaży i rosnące zyski przedsiębiorstwa.

         

         

        Autor: Weronika Moździerz

        Szybki kontakt z nami

          Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

          Rewolucyjna nowość w YouTube Ads

          Nowy rok rozpoczął się od prawdziwie rewolucyjnej nowości dla wszystkich reklamodawców / firm korzystających z promocji w ekosystemie Google, ale i użytkowników bezpłatnej wersji platformy.

          13.01.2021 jeden z największych potentatów video – YouTube, a tym samym bezpośredni partner Google poinformował, że automatycznie włącza reklamy po filmach generujących przychody we wszystkich treściach video w jego serwisie. Ważną informacją jest fakt, że dotyczy to tylko i wyłącznie filmów + 10min.

          Platforma YouTube podaje informację o tej nowości na swoim kanale Creator Insider w krótkim filmie Newsflash Appetizer: Post Roll Ads Bug Fix.

           

           

          Co oznacza to dla nas? Wydaje nam się, że YouTube coraz bardziej próbuje przekonać użytkowników do przejścia na pakiet premium serwisu aby żadne reklamy nie pojawiały się użytkownikom. Więcej na temat promocji filmów na YouTube znajdziesz tutaj.

           

          Autor: Redakcja Greenfields

          Szybki kontakt z nami

            Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

            Zmiany dotyczące reklam w Gmailu od lipca 2021 roku

            Reklamy w Gmailu są wyświetlane w folderach takich jak “Oferty” oraz “Społeczności”. Są one automatycznie tworzone podczas zakładania poczty. Reklamy te często działają na zasadzie zwykłego e-maila, w którym są zawarte informacje handlowe, promocje, grafiki przedstawiające dany produkt lub ofertę. Mają one na celu zachęcenie użytkownika do zakupu produktu lub do skorzystania z oferowanych usług przez reklamodawcę.

            Zmiany nadchodzące w lipcu 2021 roku dot. reklam w Gmailu mówią o tym, że wspomniane kampanie będą oznaczone statusem “Tylko do odczytu”. Wynikiem takiego rozwiązania jest to, że reklamodawcy nie będą mieli możliwości tworzenia już nowych kampanii oraz aktualizowania istniejących reklam w Gmailu.

            Dla osób chcących nadal wyświetlać reklamy w Gmailu rozwiązaniem jest utworzenie kampanii Discovery. Polegają one na rozszerzeniu platform, na których mogą pojawić się oferty promocyjne. Przykładowo może to być YouTube. Dzięki takiemu rozwiązaniu można dotrzeć nawet do 3 milionów użytkowników. Sprawdź, dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google.

             

            zmiany w gmail dotyczące kampanii reklamowych

            Reklamy w Gmail – ‘Społeczności’ i ‘Oferty’

             

            Autor: Redakcja Greenfields

            Szybki kontakt z nami

              Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.