Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Core Web Vitals
Core Web Vitals – podstawowe wskaźniki internetowe LCP, FID, CLS
Core Web Vitals jako czynniki rankingowe Google doceniają dobrej jakości strony: szybkie, wydajne, bezpieczne i stabilne. Są jasnym sygnałem dla właścicieli stron, co powinni na nich poprawić. Przeczytaj, czym się charakteryzują.
czytaj więcej
Breadcrumbs w SEO
Breadcrumbs w SEO – rodzaje, zastosowanie i praktyczne przykłady nawigacji okruszkowej
Breadcrumbs w SEO - zobacz, czym jest nawigacja okruszkowa, jakie ma zastosowanie, jakie są rodzaje okruszków i jak ich używać w praktyce.
czytaj więcej
Aktualizacja dotycząca wyglądu i działania stron w Google Search Console
Aktualizacja dotycząca wyglądu i działania stron w Google Search Console
W Google Search Console pojawił się nowy raport Wygląd i działanie strony. Przeczytaj, gdzie możesz go znaleźć i jakie zawiera informacje.
czytaj więcej
Tagi HTML niezbędne dla SEO
Tagi HTML niezbędne dla SEO – jak wpływają na pozycjonowanie?
Poznaj 7 znaczników HTML, które mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych. Zobacz, jak wygląda ich budowa, jak je odpowiednio zoptymalizować i jak wpływają na SEO.
czytaj więcej
SEO a E-commerce
Dlaczego branża e-commerce powinna inwestować w działania SEO?
Branża e-commerce rozwija się bardzo prężnie, a pandemia dodatkowo spowodowała jej rozkwit. Aby uzyskać duży ruch w sklepie internetowym, należy zadbać o odpowiednią optymalizację strony www. Na co szczególnie należy zwrócić uwagę?
czytaj więcej
Algorytm wyszukiwania A9
Algorytm wyszukiwania A9 na platformie Amazon – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć
Amazon ma własną wyszukiwarkę, której działanie oparte jest na algorytmie A9. Odkrywamy sposób jego działania i czynniki, jakie na niego wpływają.
czytaj więcej
YouTube SEO
YouTube SEO - jak pozycjonować filmy oraz kanały w serwisie YouTube?
Prowadzisz kanał na YouTube? Chcesz zwiększyć zasięgi? Podpowiadamy, w jaki sposób pozycjonować kanał oraz filmy, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
czytaj więcej
Amazon SEO
Amazon SEO – dobre praktyki, czyli jak skutecznie sprzedawać w Amazon
Wejście Amazon na polski rynek w 2021 roku zostało oficjalnie potwierdzone. Poznaj tajniki Amazon SEO i dobrego listingu produktów - dowiedz się, jak sprzedawać, aby osiągnąć największy zysk.
czytaj więcej
jak sprawdzić, do kogo należy domena
Jak sprawdzić gdzie i na kogo zarejestrowana jest domena?
Zakup domeny jest jednym z najważniejszych elementów w procesie realizacji strony internetowej. Czasami zdarza się, że nasza upragniona domena jest sprzedana, a właściciel teoretycznie nieznany. Wbrew pozorom nie jest to sytuacja stracona.
czytaj więcej
co to jest audyt seo
Audyt SEO – czym jest i dlaczego warto się na niego zdecydować?
Audyt SEO tworzony jest, aby przeanalizować obecną sytuację na stronie. Sprawdź, jakie elementy wchodzą w jego skład i na co należy zwrócić uwagę.
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right