Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Google Spam Update
Google Spam Update – nowa antyspamowa aktualizacja od Google
Nowy Spam Update od Google - w celu poprawy jakości wyników wyszukiwania Google wprowadza jednodniowe antyspamowe aktualizacje.
czytaj więcej
pozycjonowanie sezonowe
Sezonowość biznesu a SEO – jak pozycjonować biznes sezonowy?
W pozycjonowaniu sezonowego biznesu podstawowym krokiem jest sprawdzenie, w których okresach roku powstaje największe zainteresowanie produktem. Sprawdź, jakich narzędzi używać, aby dobrze realizować strategię SEO dla biznesu sezonowego.
czytaj więcej
SEO lokalne
Pozycjonowanie lokalne – jak zdobyć nowych klientów dla lokalnych biznesów?
SEO lokalne to zespół działań, który pozwala na wzrost widoczności i zdobycie nowych grup klientów dla lokalnych firm. Zobacz, jakimi działaniami warto dodatkowo wspierać pozycjonowanie lokalne.
czytaj więcej
Core Web Vitals
Core Web Vitals – podstawowe wskaźniki internetowe LCP, FID, CLS
Core Web Vitals jako czynniki rankingowe Google doceniają dobrej jakości strony: szybkie, wydajne, bezpieczne i stabilne. Są jasnym sygnałem dla właścicieli stron, co powinni na nich poprawić. Przeczytaj, czym się charakteryzują.
czytaj więcej
Breadcrumbs w SEO
Breadcrumbs w SEO – rodzaje, zastosowanie i praktyczne przykłady nawigacji okruszkowej
Breadcrumbs w SEO - zobacz, czym jest nawigacja okruszkowa, jakie ma zastosowanie, jakie są rodzaje okruszków i jak ich używać w praktyce.
czytaj więcej
Aktualizacja dotycząca wyglądu i działania stron w Google Search Console
Aktualizacja dotycząca wyglądu i działania stron w Google Search Console
W Google Search Console pojawił się nowy raport Wygląd i działanie strony. Przeczytaj, gdzie możesz go znaleźć i jakie zawiera informacje.
czytaj więcej
Tagi HTML niezbędne dla SEO
Tagi HTML niezbędne dla SEO – jak wpływają na pozycjonowanie?
Poznaj 7 znaczników HTML, które mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych. Zobacz, jak wygląda ich budowa, jak je odpowiednio zoptymalizować i jak wpływają na SEO.
czytaj więcej
SEO a E-commerce
Dlaczego branża e-commerce powinna inwestować w działania SEO?
Branża e-commerce rozwija się bardzo prężnie, a pandemia dodatkowo spowodowała jej rozkwit. Aby uzyskać duży ruch w sklepie internetowym, należy zadbać o odpowiednią optymalizację strony www. Na co szczególnie należy zwrócić uwagę?
czytaj więcej
Algorytm wyszukiwania A9
Algorytm wyszukiwania A9 na platformie Amazon – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć
Amazon ma własną wyszukiwarkę, której działanie oparte jest na algorytmie A9. Odkrywamy sposób jego działania i czynniki, jakie na niego wpływają.
czytaj więcej
YouTube SEO
YouTube SEO - jak pozycjonować filmy oraz kanały w serwisie YouTube?
Prowadzisz kanał na YouTube? Chcesz zwiększyć zasięgi? Podpowiadamy, w jaki sposób pozycjonować kanał oraz filmy, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right