Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Open Graph na stronie
Open Graph na stronie – co to jest i dlaczego warto implementować znaczniki strukturalne?
Open Graph, czyli jak zwiększyć CTR i budować zasięg publikowanych treści. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czym są znaczniki strukturalne i jaką wartość dodaną niesie za sobą ich implementacja.
czytaj więcej
zakładanie konta Google Analytics 4
Jak założyć konto Google Analytics 4? Instrukcja krok po kroku
Prosta instrukcja jak założyć konto, usługę oraz strumień danych w Google Analytics 4 z jednoczesnym uwzględnieniem poprzedniej wersji Universal.
czytaj więcej
Zmiany dotyczące reklam w Gmailu
Zmiany dotyczące reklam w Gmailu od lipca 2021 roku
Od lipca 2021 roku kampanie reklamowe w Gmail będą tylko do odczytu. Dla osób chcących nadal wyświetlać reklamy dobrym rozwiązaniem będzie utworzenie kampanii Discovery.
czytaj więcej
Reklamy displayowe
Reklamy displayowe, czyli dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google?
Mnogość platform, na których można wyświetlać się z reklamami, jest ogromna. Jedną z nich jest GDN - Google Display Networking. Czym są i ile kosztują reklamy displayowe? Przeczytaj, dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google.
czytaj więcej
Pełna integracja Yoast z Elementorem
Pełna integracja Yoast z Elementorem – aktualizacja wtyczki Yoast SEO
Najnowsza aktualizacja wtyczki Yoast SEO pozwala na pełną integrację Yoast z Elementorem. Optymalizacja stron i tworzenie treści będzie jeszcze łatwiejsze!
czytaj więcej
Weryfikacja tymczasowo wyłączona w Google Search Console
Weryfikacja tymczasowo wyłączona w Google Search Console
Google wprowadza zmiany w Google Search Console - opcja weryfikacji została tymczasowo wyłączona. Sprawdź, z czym to się wiąże!
czytaj więcej
Adnotacje w Google Data Studio
Adnotacje w Google Data Studio
Zobacz, jak działają adnotacje w usłudze Google Data Studio. Przydatna opcja dla lepszego zrozumienia metryk zawartych w raporcie GDS.
czytaj więcej
Ulepszony raport Statystyki indeksowania w Google Search Console
Ulepszony raport Statystyki indeksowania w Google Search Console
W Google Search Console pojawił się nowy raport ze statystykami indeksowania. Celem tej aktualizacji jest pomoc właścicielom stron internetowych w zrozumieniu, jak Googlebot te strony indeksuje. Czy te ulepszenia są zmianami na lepsze?
czytaj więcej
Google core algorithm update - grudzień 2020
Przyczyny zmian w rankingach – aktualizacja algorytmu Google z Grudnia 2020 roku
W grudniu 2020 roku Google wprowadziło najnowsze aktualizacje do głównego algorytmu. Pewne serwisy znalazły się w rankingu wyżej, a niektóre zaliczyły spadki. Co kryje się za Google Core December Algorithm Update?
czytaj więcej
Jak dodać użytkownika w Google Tag Manager
Jak dodać użytkownika w Google Tag Manager?
Krótki poradnik przedstawiający w kilku krokach, jak dodać nowego użytkownika w Google Tag Manager.
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right