Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Przełomowa zmiana w podejściu do paginacji w SEO
Przełomowa zmiana w podejściu do paginacji w SEO - zaktualizowane wytyczne Google
Google zmieniło podejście do paginacji w SEO, nie traktując już atrybutów rel="next" i rel="prev" jako sygnałów indeksowania. Jak optymalizować strony z paginacją? Koncentruj się na UX i doświadczeniach użytkowników!
czytaj więcej
Google tłumaczy zagraniczne treści w wynikach wyszukiwania
Google tłumaczy zagraniczne treści w wynikach wyszukiwania
Google wprowadza tłumaczenie zagranicznych treści w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskają dostęp do zagranicznych tekstów, ale stracić mogą lokalne strony. Jak się do tego przygotować? Sprawdź!
czytaj więcej
Opinie o produktach a seo
Opinie o produktach a SEO - jak wykorzystać recenzje w procesie pozycjonowania strony?
Opinie produktowe można wykorzystać w procesie pozycjonowania strony. Dowiedz się, w jaki sposób je skutecznie pozyskiwać i jak zachęcić użytkowników do dodawania recenzji!
czytaj więcej
Reklama apteki w internecie zgodna z prawem
Reklama apteki w internecie zgodna z prawem - jakie działania promocyjne można podjąć?
Zgodnie z polskim ustawodawstwem reklama aptek jest zakazana. Można jedynie informować o prowadzonej działalności i edukować pacjentów. Z czego jeszcze wolno skorzystać? Jakie działania są dopuszczalne, a czego należy unikać? Sprawdź!
czytaj więcej
Uzasadniania na profilach firmy w Google
Uzasadnienia (justyfikacje) na Profilach Firmy w Google - pokaż, co odróżnia Cię od konkurencji!
Na Profilach Firmy w Google pojawiają się tzw. uzasadnienia (inaczej justyfikacje), które pokazują, czy oferujesz to, czego szuka użytkownik. Sprawdź, jak wykorzystać je w lokal SEO i wyróżnić się na tle konkurencji!
czytaj więcej
Reklama usług notarialnych zgodnie z prawem
Reklama usług notarialnych zgodnie z prawem - czy notariusz może promować działalność w sieci?
Zgodnie z polskimi przepisami notariusz jest traktowany jako funkcjonariusz publiczny, dlatego nie może się reklamować. Jak zatem ma dotrzeć do osób zainteresowanych skorzystaniem z jego usług? Wyjaśniamy!
czytaj więcej
Cache zniknął z wyszukiwarki Google
Cache zniknął z wyszukiwarki Google! Dlaczego nie możemy już skorzystać z funkcji „pamięci podręcznej” i jak ją zastąpić?
Google zrezygnowało z funkcji cache w swojej wyszukiwarce po ponad 20 latach jej istnienia. Jakie są powody tej zmiany i jak możemy teraz sprawdzić pamięć podręczną?
czytaj więcej
Reklama lekarzy w 2025 r.
Reklama lekarzy w 2025 r. - jak promować swój gabinet i praktykę? Znika zakaz z Kodeksu Etyki Lekarskiej!
Dotychczas reklama lekarzy była niemożliwa, jednak w związku z nowelizacją Kodeksu Etyki Lekarskiej ma się to zmienić w 2025 r. Jakie działania marketingowe będzie można realizować? Sprawdź!
czytaj więcej
Co to jest profil firmy w Google
Co to jest Profil Firmy w Google (dawniej wizytówka Google Moja Firma)?
Profil Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) to obecnie jedno z najtańszych źródeł pozyskania klientów na lokalnym rynku. Sprawdź, jakie są możliwości promocyjne tej darmowej usługi!
czytaj więcej
Kody QR do opinii Google
Kody QR do opinii Google - dobry sposób na zbieranie recenzje w sklepach i punktach stacjonarnych
Kody QR stanowią skuteczny sposób na zaangażowanie użytkowników i zachęcenie ich do wystawienia opinii na Profilu Firmy w Google. Jak...
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right