Blog
Model atrybucji oparty na danych już dostępny w Google Analytics 4
UPDATE (21.01.2022): Google poinformowało o masowym włączeniu modelu atrybucji opartym o dane dla wszystkich usług Google Analytics 4. Ma to nastąpić w Polsce od 26.01.2022 lub później. Google Analytics 4 zostało...
SXO – Search Experience Optimization – jak może pomóc Twojemu biznesowi?
Prowadząc działania z zakresu online marketingu, warto wyjść od stworzenia strategii, a po jej zrealizowaniu dokonać weryfikacji i optymalizacji. Wszystko to powinno być jednak poprzedzone audytem, który pozwoli...
Wizytówki Google dla sieci agentów leasingowych – popularne błędy, które odbierają Ci klientów
Potencjalni klienci najczęściej poszukują ofert leasingu w internecie. Zwykle robią to lokalnie - chcą znaleźć agenta leasingowego w swoim mieście - więc wpisują w wyszukiwarkę rodzaj leasingu i nazwę miasta. Chcąc...
Identyfikacja wizualna i zdjęcia w Google Moja Firma jako słaby punkt sieci franczyzowych
Jednym z najbardziej istotnych narzędzi służących kreowaniu wizerunku firmy czy marki jest identyfikacja wizualna - wie o tym każdy marketer. Dlaczego więc na Mapach Google roi się od profili, na których nie...
Ranking wyszukiwarek internetowych Polska i świat 2020/2021/2022
W obecnych czasach Internet jest najskuteczniejszym źródłem pozyskiwania informacji. Użytkownicy mają dostęp do niezliczonych zasobów danych, artykułów, filmów, grafik, serwisów internetowych, sklepów i wielu wielu...
Pozycjonowanie long tail – na czym polega i dlaczego jest ważne?
Zapytania wpisywane w wyszukiwarkę Google stają się coraz bardziej konkretne. Internauci są niecierpliwi i chcą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania jak najszybciej. Algorytmy Google promują więc witryny, które...
Jak sprzedawać więcej dzięki wpisom na profilach Google Business Profile?
Choć wizytówki Google Business Profile (dawniej Google My Business) to doskonałe narzędzie promocyjne, wiele z nich to tylko puste pinezki na mapach. Nie zawierają żadnych wpisów ani atrakcyjnych treści, które mogłyby...
Pillar Page, czyli organizacja treści na stronie internetowej. Jaki ma wpływ na SEO?
W odpowiedzi na zmieniający się sposób tworzenia zapytań w wyszukiwarce Google powstają coraz to nowe koncepcje działań na stronach internetowych. Autorom witryn zależy, aby treści jak najpełniej odpowiadały na...
Jak pozycjonować sklep internetowy? – praktyczne porady od czego zacząć
Jesteś właścicielem sklepu internetowego i zastanawiasz się, jak możesz wybić się na tle konkurencji i pojawiać się wyżej w wyszukiwaniach? Być może spotkałeś się z takimi hasłami jak SEO, pozycjonowanie sklepu...
Blog firmowy a SEO – dlaczego prowadzenie bloga firmowego jest tak istotne?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak wiele platform posiada bloga? Jakie korzyści idą za tworzeniem treści i dodawaniem ich na swoją stronę www? Coraz więcej firm prowadzi bloga, który nawiązuje do tematów...