Blog o SEO / SEM
Kategorie:

Opis produktów medycznych powinien być zgodny z wymogami prawnymi i jednocześnie wspomagać pozycjonowanie strony. Jak tworzyć dobre treści na potrzeby serwisów internetowych? Wyjaśniamy!
czytaj więcej

Tworzenie opisów produktów w sklepie internetowym może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. O czym pamiętać, przygotowując treści? Wyjaśniamy!
czytaj więcej

Jak wyszukiwarki Bing i Google podchodzą do generowania wytycznych przez AI? Porównaliśmy wytyczne i przygotowaliśmy syntetyczne zestawienie!
czytaj więcej

Nie wiesz, na jakim CMS działa Twoja strona? Zweryfikuj to. Poznaj dedykowane wtyczki i narzędzia oraz inne alternatywne sposoby. Szczegóły znajdziesz w naszym artykule!
czytaj więcej

Zastanawiasz się, jak zaprojektować menu strony internetowej? Na jakie elementy zwrócić uwagę? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się, jak przygotować przyjazny dla użytkownika system nawigacji!
czytaj więcej

UTM to dodatkowy parametr w adresie URL, który stosuje się w celu analizy danych związanych z kampanią marketingową. Jak go tworzyć i kiedy warto go wdrożyć? Wyjaśniamy!
czytaj więcej

Plik robots.txt przekazuje informacje robotom wyszukiwarki, co mają zaindeksować na stronie. Ostatnio Google zmieniło wytyczne dot. składni tego pliku. Sprawdź, co się zmieniło!
czytaj więcej

Google zmieniło podejście do paginacji w SEO, nie traktując już atrybutów rel="next" i rel="prev" jako sygnałów indeksowania. Jak optymalizować strony z paginacją? Koncentruj się na UX i doświadczeniach użytkowników!
czytaj więcej

Google wprowadza tłumaczenie zagranicznych treści w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskają dostęp do zagranicznych tekstów, ale stracić mogą lokalne strony. Jak się do tego przygotować? Sprawdź!
czytaj więcej

Opinie produktowe można wykorzystać w procesie pozycjonowania strony. Dowiedz się, w jaki sposób je skutecznie pozyskiwać i jak zachęcić użytkowników do dodawania recenzji!
czytaj więcej