Blog o SEO / SEM
Kategorie:

Nie wiesz, na jakim CMS działa Twoja strona? Zweryfikuj to. Poznaj dedykowane wtyczki i narzędzia oraz inne alternatywne sposoby. Szczegóły znajdziesz w naszym artykule!
czytaj więcej

Zastanawiasz się, jak zaprojektować menu strony internetowej? Na jakie elementy zwrócić uwagę? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się, jak przygotować przyjazny dla użytkownika system nawigacji!
czytaj więcej

UTM to dodatkowy parametr w adresie URL, który stosuje się w celu analizy danych związanych z kampanią marketingową. Jak go tworzyć i kiedy warto go wdrożyć? Wyjaśniamy!
czytaj więcej

Plik robots.txt przekazuje informacje robotom wyszukiwarki, co mają zaindeksować na stronie. Ostatnio Google zmieniło wytyczne dot. składni tego pliku. Sprawdź, co się zmieniło!
czytaj więcej

Google zmieniło podejście do paginacji w SEO, nie traktując już atrybutów rel="next" i rel="prev" jako sygnałów indeksowania. Jak optymalizować strony z paginacją? Koncentruj się na UX i doświadczeniach użytkowników!
czytaj więcej

Google wprowadza tłumaczenie zagranicznych treści w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskają dostęp do zagranicznych tekstów, ale stracić mogą lokalne strony. Jak się do tego przygotować? Sprawdź!
czytaj więcej

Opinie produktowe można wykorzystać w procesie pozycjonowania strony. Dowiedz się, w jaki sposób je skutecznie pozyskiwać i jak zachęcić użytkowników do dodawania recenzji!
czytaj więcej

Google zrezygnowało z funkcji cache w swojej wyszukiwarce po ponad 20 latach jej istnienia. Jakie są powody tej zmiany i jak możemy teraz sprawdzić pamięć podręczną?
czytaj więcej

Jakie uprawnienia można przydzielić użytkownikom w ramach systemu WordPress? Czym różnią się poszczególne role? Poznaj szczegóły, aby świadomie zarządzać pracą zespołu!
czytaj więcej

Lokalne SEO bardzo dobrze się sprawdza do promocji biznesów działających na lokalnym rynku. Jak zwiększyć widoczność firmy w Google, Bing czy Apple Maps? Sprawdź wskazówki w kompleksowym ultra-przewodniku!
czytaj więcej