Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Opisy produktów farmaceutycznych a SEO - jak opisywać leki, wyroby medyczne, suplementy diety zgodnie z prawem?
Opisy produktów farmaceutycznych a SEO - jak opisywać leki, wyroby medyczne, suplementy diety zgodnie z prawem?
Opis produktów medycznych powinien być zgodny z wymogami prawnymi i jednocześnie wspomagać pozycjonowanie strony. Jak tworzyć dobre treści na potrzeby serwisów internetowych? Wyjaśniamy!
czytaj więcej
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym zgodnie z SEO, które będą konwertować?
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym zgodnie z SEO, które będą konwertować?
Tworzenie opisów produktów w sklepie internetowym może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. O czym pamiętać, przygotowując treści? Wyjaśniamy!
czytaj więcej
Tworzenie treści generowanych przez AI - porównanie wytycznych wyszukiwarek Bing i Google
Tworzenie treści generowanych przez AI - porównanie wytycznych wyszukiwarek Bing i Google
Jak wyszukiwarki Bing i Google podchodzą do generowania wytycznych przez AI? Porównaliśmy wytyczne i przygotowaliśmy syntetyczne zestawienie!
czytaj więcej
Jak sprawdzić CMS strony Wtyczki do przeglądarki i narzędzia
Jak sprawdzić CMS strony? Wtyczki do przeglądarki i narzędzia
Nie wiesz, na jakim CMS działa Twoja strona? Zweryfikuj to. Poznaj dedykowane wtyczki i narzędzia oraz inne alternatywne sposoby. Szczegóły znajdziesz w naszym artykule!
czytaj więcej
Jak zaprojektować menu na stronie internetowej przyjazne UX i SEO? 11 wskazówek!
Zastanawiasz się, jak zaprojektować menu strony internetowej? Na jakie elementy zwrócić uwagę? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się, jak przygotować przyjazny dla użytkownika system nawigacji!
czytaj więcej
Parametry UTM
Parametry UTM - czym są i jak wykorzystać je poprawnie do tagowania linków?
UTM to dodatkowy parametr w adresie URL, który stosuje się w celu analizy danych związanych z kampanią marketingową. Jak go tworzyć i kiedy warto go wdrożyć? Wyjaśniamy!
czytaj więcej
Plik robots txt zasady i wytyczne
Plik robots.txt - najnowsze zasady i wytyczne Google
Plik robots.txt przekazuje informacje robotom wyszukiwarki, co mają zaindeksować na stronie. Ostatnio Google zmieniło wytyczne dot. składni tego pliku. Sprawdź, co się zmieniło!
czytaj więcej
Przełomowa zmiana w podejściu do paginacji w SEO
Przełomowa zmiana w podejściu do paginacji w SEO - zaktualizowane wytyczne Google
Google zmieniło podejście do paginacji w SEO, nie traktując już atrybutów rel="next" i rel="prev" jako sygnałów indeksowania. Jak optymalizować strony z paginacją? Koncentruj się na UX i doświadczeniach użytkowników!
czytaj więcej
Google tłumaczy zagraniczne treści w wynikach wyszukiwania
Google tłumaczy zagraniczne treści w wynikach wyszukiwania
Google wprowadza tłumaczenie zagranicznych treści w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskają dostęp do zagranicznych tekstów, ale stracić mogą lokalne strony. Jak się do tego przygotować? Sprawdź!
czytaj więcej
Opinie o produktach a seo
Opinie o produktach a SEO - jak wykorzystać recenzje w procesie pozycjonowania strony?
Opinie produktowe można wykorzystać w procesie pozycjonowania strony. Dowiedz się, w jaki sposób je skutecznie pozyskiwać i jak zachęcić użytkowników do dodawania recenzji!
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right