Jak nadać prawa do obsługi wizytówki Google?
Wizytówki Google przeżywają prawdziwy rozkwit. Z wyszukiwarki i map Google korzysta znaczna większość użytkowników internetu – jest pierwszym miejscem gdzie szuka się porad zdrowotnych, prawnych czy lokali gastronomicznych w okolicy. Możliwości prowadzenia działań w Google Moja Firma to ogromna szansa dla przedsiębiorstw, funkcjonujących przede wszystkim na rynku lokalnym. Jeśli Twoja firma będzie pojawiać się w wyszukiwarce zbudujesz świadomość marki i pozyskasz nowych klientów.
Czy prowadzenie wizytówki Google jest naprawdę trudne?
Prowadzenie działań na tym polu wymaga nie tylko znajomości funkcjonowania algorytmów Google, ale podejmowania serii decyzji, które finalnie przekładają się na efektywność działań marketingowych. Obawiasz się, że te zadania mogą Cię przerosnąć, albo nie masz na to czasu? Doskonale Cię rozumiemy, dlatego proponujemy, że zajmiemy się wszystkim za Ciebie! Ale zanim to się stanie, musisz udzielić nam dostępów do Twojej wizytówki…
Nadawanie praw do wizytówki Google Moja Firma krok po kroku
Jak poprawnie dodać firmę, która będzie zarządzać Twoja wizytówką?Jak poprawnie dodać firmę, która będzie zarządzać Twoja wizytówką?
1. Zaloguj się do swojego konta Google, na którym podpięte są Twoje wizytówki
2. W prawnym górnym rogu wybierz opcję moja firma.
3. Na lewym bocznym pasku wybierz opcję użytkownicy.
4. Następnie w pojawiającym się oknie dodaj e-mail wskazany przez agencję, która docelowo ma zająć się prowadzeniem Twojej wizytówki.
5. Nie zapomnij o nadaniu roli*! Rekomendowaną opcją jest menadżer.
*każda rola pozwala na koordynowanie ich zadań:
- Właściciel ma uprawienia koordynowania wszelkich działań;
- Menadżer posiada wszystkie możliwości operacyjne na wizytówce poza dodawaniem użytkowników i usuwaniem samej wizytówki z systemu;
- Menedżer lokalizacji ma prawo do zarządzania adresem, godzinami pracy czy odpowiadaniem na opinie użytkowników;
6. Wybierz zaproś i gotowe!
Proces zostanie przeprowadzony przez system Google i od dziś agencja marketingowa, z która współpracujesz zajmie się planowaniem, działaniem, raportowaniem i optymalizacją za Ciebie! Tobie pozostaje tylko oczekiwać na pierwszy telefon biznesowy czy Klientów, którzy dojechali do Twojej firmy za pośrednictwem map Google.
Bądź pierwszy, wyróżnij się i daj się poznać nowym Klientom! Pozostajemy do Twojej dyspozycji, skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o możliwości rozwoju Twojej firmy.
Potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu Profilu Firmy w Google? Napisz do nas!