Blog o SEO / SEM
Kategorie:

Projektowanie strony internetowej sieci franczyzowej wymaga strategicznego podejścia – uwzględnienia spójnego wizerunku marki, potrzeb lokalnych oddziałów oraz skutecznej optymalizacji pod...
czytaj więcej

Produkty, usługi i menu na Profilu Firmowym to cenne opcje, które warto uzupełnić. Wpływają pozytywnie na widoczność wizytówki w wyszukiwarce i mapach Google. Sprawdź, jak je dodać i edytować!
czytaj więcej

Reklamy w Gmailu to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów bezpośrednio w ich skrzynce pocztowej. Poznaj mechanizmy działania, koszty, opcje targetowania i dowiedz się, czy ten format reklamowy sprawdzi się w Twojej branży.
czytaj więcej

Trybunał Sprawiedliwości UE orzekł, że obowiązujący od 2012 r. całkowity zakaz reklamy aptek w Polsce narusza unijne prawo. Polska musi dostosować przepisy, co może oznaczać nowe możliwości promocji dla farmaceutów.
czytaj więcej

Skuteczna reklama gabinetu weterynaryjnego online to klucz do budowania rozpoznawalności marki i pozyskiwania nowych klientów. Sprawdź, jak promować go zgodnie z przepisami, by jednocześnie przyciągnąć uwagę właścicieli zwierząt i zyskać ich zaufanie?
czytaj więcej

Skuteczne pozycjonowanie wizytówki firmy w Google to podstawa współczesnego marketingu online. Nasz przewodnik przedstawia 10 kluczowych kroków, które pozwolą Ci wyróżnić Profil swojej firmy i przyciągnąć większą liczbę klientów.
czytaj więcej

Twoja strona traci pozycje w wynikach wyszukiwania, mimo że inwestujesz w treści i SEO? Powodem może być kanibalizacja słów kluczowych. Zobacz, jak rozpoznać i wyeliminować ten problem, zanim zaszkodzi pozycjom Twojej strony!
czytaj więcej

Zostaliśmy uhonorowani prestiżowym Medalem Europejskim przyznawanym przez Business Centre Club. To wyróżnienie potwierdza najwyższą jakość naszych usług marketingowych oraz zgodność z europejskimi standardami w obszarze SEO, kampanii płatnych i analityki internetowej.
czytaj więcej

W tym artykule przedstawiamy najczęstsze błędy popełniane w branży e-commerce oraz praktyczne sposoby, jak je ominąć. Dzięki naszej checkliście poprawisz działanie swojego sklepu, zwiększysz konwersję i wyróżnisz się na tle konkurencji.
czytaj więcej

Google Merchant Center to narzędzie dla sklepów internetowych umożliwiające prezentację produktów w wynikach wyszukiwania Google i Google Shopping oraz w zapowiadanej nowej sekcji AI Mode z wirtualnym przymierzaniem ubrań i rekomendacjami zakupowymi. Sprawdź, jak i dlaczego należy korzystać z tej usługi!
czytaj więcej