Blog o SEO / SEM

Kategorie:
Parametry UTM
Parametry UTM - czym są i jak wykorzystać je poprawnie do tagowania linków?
UTM to dodatkowy parametr w adresie URL, który stosuje się w celu analizy danych związanych z kampanią marketingową. Jak go tworzyć i kiedy warto go wdrożyć? Wyjaśniamy!
czytaj więcej
Marketing hotelu - jak przyciągnąć klientów? Sposoby na promocję w branży hotelarskiej
Jak reklamować hotel i wyróżnić się na tle konkurencji? W naszym artykule zdradzamy sprawdzone sposoby promocji. Dowiedz się więcej!
czytaj więcej
Jak założyć wizytówkę Bing Places for Business
Jak założyć wizytówkę Bing Places for Business i dodać swoją firmę do Bing Maps?
Jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy na lokalnym rynku, dodaj ją do Bing Maps i załóż profil Bing Places for Business. Krok po kroku pokazujemy, jak to zrobić!
czytaj więcej
Remarketing co to
Remarketing - narzędzie, które zachęci klientów do powrotu na stronę
Żeby dotrzeć do klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale nie dokonali konwersji (np. nie dodali produktu do koszyka), warto postawić na remarketing. Sprawdź, co kryje się pod tym pojęciem!
czytaj więcej
Czynniki rankingowe profili firmy
Jak algorytm Google ustala pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania? Czynniki rankingowe Profili Firmy
Jakie czynniki odpowiadają za wyświetlanie Profilii Firmy w Google? Wyjaśniamy, jak działa algorytm lokalny!
czytaj więcej
Plik robots txt zasady i wytyczne
Plik robots.txt - najnowsze zasady i wytyczne Google
Plik robots.txt przekazuje informacje robotom wyszukiwarki, co mają zaindeksować na stronie. Ostatnio Google zmieniło wytyczne dot. składni tego pliku. Sprawdź, co się zmieniło!
czytaj więcej
Przełomowa zmiana w podejściu do paginacji w SEO
Przełomowa zmiana w podejściu do paginacji w SEO - zaktualizowane wytyczne Google
Google zmieniło podejście do paginacji w SEO, nie traktując już atrybutów rel="next" i rel="prev" jako sygnałów indeksowania. Jak optymalizować strony z paginacją? Koncentruj się na UX i doświadczeniach użytkowników!
czytaj więcej
Google tłumaczy zagraniczne treści w wynikach wyszukiwania
Google tłumaczy zagraniczne treści w wynikach wyszukiwania
Google wprowadza tłumaczenie zagranicznych treści w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskają dostęp do zagranicznych tekstów, ale stracić mogą lokalne strony. Jak się do tego przygotować? Sprawdź!
czytaj więcej
Opinie o produktach a seo
Opinie o produktach a SEO - jak wykorzystać recenzje w procesie pozycjonowania strony?
Opinie produktowe można wykorzystać w procesie pozycjonowania strony. Dowiedz się, w jaki sposób je skutecznie pozyskiwać i jak zachęcić użytkowników do dodawania recenzji!
czytaj więcej
Reklama apteki w internecie zgodna z prawem
Reklama apteki w internecie zgodna z prawem - jakie działania promocyjne można podjąć?
Zgodnie z polskim ustawodawstwem reklama aptek jest zakazana. Można jedynie informować o prowadzonej działalności i edukować pacjentów. Z czego jeszcze wolno skorzystać? Jakie działania są dopuszczalne, a czego należy unikać? Sprawdź!
czytaj więcej
Załaduj więcej
×
arrow-right