LOKALNE SEO – usługi stomatologiczne

SEO dla gabinetów stomatologicznych

Czym jest SEO lokalne?

Lokalne SEO jest to strategia polegająca na zwiększeniu pozycji firmy w wyszukiwarce Google względem innych firm, działających na tym samym lokalnym rynku. Pozwoli ona na dotarcie do klientów, którzy zawężają swoje poszukiwania do konkretnego regionu (miasto, osiedle). Jej działania polegają na odpowiednim doborze słów kluczowych związanych z lokalizacjami (np. stomatolog Wrocław), założeniu wizytówki w aplikacji Mapy Google oraz jej prawidłowej optymalizacji. Jest to doskonała opcja dla gabinetów medycznych, branży beauty czy firm handlowych.

WYPROMUJEMY TWÓJ GABINET STOMATOLOGICZNY

Dość specyficzną dziedziną usług jest rynek medyczny. Tutaj potrzebne są osoby najlepsze w swoim fachu. Ludzie muszą wiedzieć, że oddają swoje życie i zdrowie w ręce profesjonalistów. Sprawimy, że pacjenci skorzystają właśnie z Twojego gabinetu stomatologicznego. Jak to zrobimy? Przeprowadzimy SEO lokalne Twojej firmy.

FRAZY KLUCZOWE

Poprzez dobór odpowiednich słów kluczowych można zwiększyć widoczność strony internetowej Twojego gabinetu. Można zauważyć, że używanie ogólnych haseł w wyszukiwarkach, wiąże się z koniecznością konkurowania z gabinetami stomatologicznymi zlokalizowanymi nie tylko we Wrocławiu, ale również w innych miastach Polski. Użycie słów związanych z lokalizacją pozwali na zawężenie kręgu poszukiwań i skierowanie oferty tylko do konkretnego pacjenta. Korzystne jest także przeprowadzenie pozycjonowania lokalnego przy użyciu fraz z długiego ogona np. gabinet stomatologiczny Wrocław Psie Pole albo stomatolog na Psim Polu we Wrocławiu. Duży wpływ na pozycję strony ma również użycie haseł kluczowych związanych z wykonywanymi usługami np.:

  •  implantologia Wrocław – 210 wyszukań miesięcznie,
  •  piaskowanie zębów Wrocław – 70 wyszukań miesięcznie,
  •  RTG panoramiczne – 170 wyszukań miesięcznie,
  •  wybielanie zębów Wrocław – 590 wyszukań miesięcznie.

mapki

Jaki jest efekt?

W oczy od razu rzucają się wizytówki trzech gabinetów. Statystyki pokazują, że większość osób woli kliknąć jedną z wizytówek aniżeli “suchy” link, który znajduje się powyżej lub poniżej. Dzieje się tak, ponieważ przy wizytówce znajdujemy opinie, oceny, numer telefonu, stronę internetową oraz bezpośredni dojazd, co sprawia, że te firmy wyglądają bardziej profesjonalne niż inne i budzą większe zaufanie wśród wyszukujących.

Trzeba więc prowadzić wizytówkę własnej firmy tak, by pokazywała się na pierwszym lub drugim miejscu. Dzięki temu możemy dotrzeć do 1900 potencjalnie zainteresowanych osób.

 

Poznaj naszą ofertę pozycjonowania wizytówki TUTAJ

WIZYTÓWKA W GOOGLE MAPS

Nasza firma zajmie się założeniem dla Ciebie wizytówki w aplikacji Mapy Google. Skoro skupiamy się na lokalizacji naszym celem będzie dotarcie do pacjentów, którzy będą wstanie korzystać z usług Twojego gabinetu – osoby mieszkające w sąsiedztwie, czy przebywające w jego okolicy. Oprócz tego dzięki dobrej pozycji w Mapach Google pomożemy Twoim pacjentom zorientować się jakie usługi są świadczone w Twoim gabinecie, jak również będą mieli możliwość zarezerwowania wizyty on-line.

LINK BUILDING

Jest to działanie polegające na zdobyciu jak największej liczby pozycjonujących linków prowadzących do Twojej strony. Liczy się jakość a nie ilość, tak więc trzeba brać pod uwagę tylko odnośniki z wartościowych źródeł takich jak: katalogi branżowe, serwisy internetowe poświęcone stomatologii, itp.

OPTYMALIZACJA OBRAZÓW I PLIKÓW GRAFICZNYCH

Warto skupić się na doborze odpowiedniej grafiki i zdjęć oraz ich optymalizacji pod względem SEO na Twojej stronie internetowej, tak aby zainteresowały większe grono pacjentów. Ustawić odpowiednie atrybuty „alt” i umieścić w nich słowa kluczowe związane z lokalizacją.

TREŚĆI NA STRONIE

Wiemy, że Google wyżej w rankingach stawia strony z bogatą zawartością (konkretne artykuły, odpowiednia grafika). Ważna jest dbałość o to, aby wszystkie usługi były dokładnie opisane, umieszczenie zdjęcia Twojego gabinetu. Stomatologia nie jest usługą, w której wybieramy pierwszego lepszego lekarza. Chcąc zadbać o nasze uzębienie kierujemy się również opinią innych pacjentów. Należy zamieścić na stronie rekomendacje od zadowolonych pacjentów oraz referencje od współpracujących firm. Skupić się również na wyeksponowaniu na stronie zdjęć certyfikatów, odbytych szkoleń z zakresu stomatologii i nagród.

REKLAMY ADS

Trzeba również skorzystać z aplikacji Ads. Połączenie jej z wizytówką utworzoną w Mapach Google pozwoli na rozszerzenie lokalizacji w reklamach. Pozyskiwany pacjent już z poziomu reklamy zobaczy czy Twój gabinet znajduje się w dogodnej dla niego okolicy. Warto umieścić wszelkie informacje dotyczące obecnych promocji.

UŻYTECZNOŚĆ STRONY

Wiesz, że dla pacjentów liczy się czas i wygoda. Za pośrednictwem strony internetowej warto założyć terminarz on-line dzięki, któremu bez wychodzenia z domu będzie można zarezerwować wizytę w Twoim gabinecie. Umieścić zaktualizowany cennik usług oraz formularz z danymi kontaktowymi. Korzystne będzie również dostosowanie Twojej strony internetowej do urządzeń mobilnych oraz wprowadzenie numeru telefonu, który umożliwi bezpośrednie wykonanie połączenia na smartfonie.

BUZZ MARKETING

W przypadku zabiegów stomatologicznych bardzo ważny jest marketing szeptany. Polega on na pozyskiwaniu pacjentów poprzez użycie wizytówki w Google Maps, rekomendacji na portalach społecznościowych, forach dyskusyjnych czy portalach branżowych.

Potrzebujesz wsparcia w zakresie lokalnego SEO? Napisz do nas!

×