Reklamy w Gmailu są wyświetlane w folderach takich jak “Oferty” oraz “Społeczności”. Są one automatycznie tworzone podczas zakładania poczty. Reklamy te często działają na zasadzie zwykłego e-maila, w którym są zawarte informacje handlowe, promocje, grafiki przedstawiające dany produkt lub ofertę. Mają one na celu zachęcenie użytkownika do zakupu produktu lub do skorzystania z oferowanych usług przez reklamodawcę.

Zmiany nadchodzące w lipcu 2021 roku dot. reklam w Gmailu mówią o tym, że wspomniane kampanie będą oznaczone statusem “Tylko do odczytu”. Wynikiem takiego rozwiązania jest to, że reklamodawcy nie będą mieli możliwości tworzenia już nowych kampanii oraz aktualizowania istniejących reklam w Gmailu.

Dla osób chcących nadal wyświetlać reklamy w Gmailu rozwiązaniem jest utworzenie kampanii Discovery. Polegają one na rozszerzeniu platform, na których mogą pojawić się oferty promocyjne. Przykładowo może to być YouTube. Dzięki takiemu rozwiązaniu można dotrzeć nawet do 3 milionów użytkowników. Sprawdź, dlaczego warto reklamować się w sieci reklamowej Google.

 

zmiany w gmail dotyczące kampanii reklamowych

Reklamy w Gmail – ‘Społeczności’ i ‘Oferty’

 

Autor: Redakcja Greenfields

Szybki kontakt z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.