Nowy rok rozpoczął się od prawdziwie rewolucyjnej nowości dla wszystkich reklamodawców / firm korzystających z promocji w ekosystemie Google, ale i użytkowników bezpłatnej wersji platformy.

13.01.2021 jeden z największych potentatów video – YouTube, a tym samym bezpośredni partner Google poinformował, że automatycznie włącza reklamy po filmach generujących przychody we wszystkich treściach video w jego serwisie. Ważną informacją jest fakt, że dotyczy to tylko i wyłącznie filmów + 10min.

Platforma YouTube podaje informację o tej nowości na swoim kanale Creator Insider w krótkim filmie Newsflash Appetizer: Post Roll Ads Bug Fix.

 

 

Co oznacza to dla nas? Wydaje nam się, że YouTube coraz bardziej próbuje przekonać użytkowników do przejścia na pakiet premium serwisu aby żadne reklamy nie pojawiały się użytkownikom. Więcej na temat promocji filmów na YouTube znajdziesz tutaj.

 

Autor: Redakcja Greenfields

Szybki kontakt z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.