Jubiler Łyko

Nazwa firmy: Jubiler Łyko
Strona WWW:  jubilerlyko.pl
Branża:
Opis: Łyko to firma jubilerska z Wrocławia, która działa od 1989 roku. Obecnie w trzech jubilerskich salonach wysoko wykwalifikowana i doświadczona kadra oferuje ręcznie tworzoną biżuterię (również na indywidualne zamówienie), profesjonalne doradztwo, a także szeroki zakres usług złotniczych.
175
%
wzrostu liczby fraz kluczowych w TOP3
133
%
wzrostu liczby fraz kluczowych w TOP10
313
%
wzrostu liczby fraz kluczowych w TOP50

Cel naszych działań

Celem naszych działań było między innymi zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce, stąd też podjęliśmy współpracę opierającą się na pozycjonowaniu strony www. Zależało nam również na zwiększeniu liczby wejść na stronę, co w konsekwencji przekłada się na większą konwersję i sprzedaż z ruchu organicznego.

Działania Greenfields dla Łyko

Współpracę z Jubilerem Łyko rozpoczęliśmy w grudniu 2020 roku. Przed rozpoczęciem konkretnych działań składających się na pozycjonowanie strony internetowej, zapoznaliśmy się ze specyfiką branży i oferty naszego Klienta. Prace rozpoczęły się od audytu SEO, a dokładniej:

  • przeprowadzenia dokładnego audytu technicznego strony,
  • przeprowadzenia szczegółowego audytu contentu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, na czym polega audyt SEO strony internetowej, przeczytaj nasz artykuł, który w prosty sposób wyjaśni czym jest audyt SEO , co się na niego składa i dlaczego warto się na niego zdecydować.

Jednym z naszych podstawowych działań była implementacja Google Analytics oraz Google Tag Managera, pozwalająca na prowadzenie działań analitycznych.

Przeprowadziliśmy następnie dogłębną analizę i dobór fraz kluczowych, po czym zaplanowaliśmy i przekazaliśmy szczegółowe wytyczne do kategorii na stronie Klienta. Dzięki wnioskom wyciągniętym z audytu treści skupiliśmy się na optymalizacji SEO istniejącej treści oraz ciągłej rozbudowie contentu zarówno na podstronach, oraz na blogu. Blog ma za zadanie zdobywać wysokie pozycje w rankingu wyszukiwania Google szczególnie na tzw. frazy long-tail, aby na stronę mogli trafić zainteresowani ofertą potencjalni klienci.

Oprócz działań SEO on-site zajęliśmy się również link-buildingiem. Przeprowadziliśmy szczegółową analizę profilu linkowania, a także go zoptymalizowaliśmy.

Sposób raportowania

Ważnym dla nas aspektem jest nieustanny kontakt z Klientem, pozwalający na poznanie jego potrzeb i umożliwiający mu bieżące monitorowanie przeprowadzanych przez nas działań. Kluczowym elementem są przygotowywane przez nas comiesięczne raporty, uwzględniające statystyki SEO oraz realizowane przez nas zadania.

Osiągnięte efekty

Analizując wyniki naszych dotychczasowych prac, od początku współpracy zanotowaliśmy m.in. wzrost liczby słów kluczowych w TOP3, TOP10, TOP50:

175% wzrostu liczby fraz kluczowych w TOP3,

133% wzrostu liczby fraz kluczowych w TOP10,

313% wzrostu liczby fraz kluczowych w TOP50,

Wykres widoczności senuto jubilerlyko.pl


Analizując rok do roku wskaźniki odnotowaliśmy m.in. wzrost ruchu organicznego. W styczniu 2022 roku, porównując ze styczniem 2021 roku, odnotowaliśmy wzrost o 300%.

ruch organiczny jubilerlyko.pl

 

×