Kolejne wideo z cyklu filmów o wizytówkach Google Moja Firma poświęcone jest sekcji produktów, usług oraz menu dla restauracji. Pozostałe filmy z serii wiedzowej o GMB możesz znaleźć na tej playliście.

 

 

W tym filmie omawiamy następujące sekcje na profilach Google Moja Firma:

  • Produkty
  • Usługi
  • Menu dla restauracji

 

Sekcja Produkty jest miejscem, w którym można przedstawić ofertę sklepu, czy produkty, jakie wytwarzamy. Treści nie muszą oczywiście dotyczyć fizycznego produktu, mogą to być również np. produkty bankowe, czy pakiety medyczne.
Każda pozycja posiada możliwość dodania:

  • nagłówka
  • opisu do 1000 zzs
  • zdjęcia
  • ceny lub zakresu cen
  • przycisku CTA (en. Call to Action) z linkiem.

Warto tworzyć unikalne treści, które dokładnie opisują produkt i zachęcają potencjalnego Klienta do ich zakupu. Więcej porad do uzupełnienia sekcji Produkty usłyszysz w powyższym wideo.

 

Sekcja Usługi to obecnie źródło informacji na temat oferty firmy. Mamy tu możliwość wylistowania naszej oferty. W każdej pozycji może znaleźć się:

  • nagłówek
  • opis do 300 zzs
  • ceny lub zakres cen.

Usługi na wizytówkach Google mogą być dodawane według kategorii i podkategorii. W związku z nimi jest możliwość wyboru usługi, którą podpowiada Google, albo dodania nowej usługi z własną nazwą, wybierając opcję “usługi niestandardowe”. O nowościach w kwestii usług usłyszysz w powyższym filmie.

 

Dodatkowo profile Google Moja Firma restauracji czy kawiarni mogą wprowadzić Menu, które jest swojego rodzaju odpowiednikiem dla usług innych firm. Istnieją dwa sposoby tworzenia takiego Menu na wizytówce GMB:

  • Menu uzupełniane przez właściciela – taka karta będzie podzielona na sekcje z nagłówkami, a w nich konkretne pozycje. Można dodać nazwę dania lub napoju, opis do 1000 zzs oraz cenę.
  • Menu bazujące na opiniach i zdjęciach klientów – opinie i zdjęcia klientów mają bardzo duży wpływ na menu, które tworzy się automatycznie. Gdy klient napisze opinię o jakimś daniu i doda do niej zdjęcie, Google z automatu doda to danie jako jedną z pozycji dostępnych w menu. Jeśli jednak właściciel wcześniej uzupełnił Menu, informacja z opinii bądź zdjęcia dopasuje się do informacji podanych w Menu.

 

Po więcej treści dotyczących optymalizacji wizytówek Google Moja Firma zapraszamy na nasz kanał na YouTube. Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś skonsultować swoją wizytówkę, skontaktuj się z nami. Od lat profesjonalnie zajmujemy się pozycjonowaniem na mapach Google.

 

Autor: Redakcja Greenfields

Szybki kontakt z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.