Miralex e-TV
Opis Klienta
Miralex Sp. z o. o. to firma z ponad 25 letnim stażem działalności. Działa na rynku farmaceutycznym i jest spółką o polskim kapitale
Stan pierwotny
W celu budowania relacji oraz edukowania pacjentów w tematyce szeroko pojętej proktologii, ale też ogólnie medycyny, firma postanowiła uruchomić kanał na YouTube. Systematycznie wrzucane filmy, poza płatną reklamą w YouTube, nie dawały dużego zasięgu organicznego. Na kluczowe frazy filmy były w wyszukiwarce YouTube na odległych pozycjach, a w wyszukiwarce video Google praktycznie nie występowały. Klient zaufał nam i powierzył pozycjonowanie filmów w serwisie YouTube.
Cel
Zwiększenie widoczności organicznej filmów w serwisie YouTube oraz poprawa ich parametrów jakościowych.
Działania
Nasz specjalista przygotował strategię pozycjonowania. Rozpoczęliśmy od gruntownej analizy fraz pod wskazaną tematykę filmów. Następnie każdy film został zoptymalizowany, m.in. poprzez dodanie opisów czy tytułów zwiększających szansę na jego większy zasięg. Wdrożono również rozwiązania optymalizacyjne niewidoczne dla użytkownika "gołym okiem", a dostępne z poziomu edycji filmów w studio danych YouTube. Następnie działania polegały na wzmacnianiu już zoptymalizowanych filmów poprzez zewnętrzne serwisy oraz przy współpracy z Klientem stworzenie dodatkowych usprawnień w obrębie strony, które mają na celu podnieść widoczność filmów.
Efekty
W przeciągu 2 miesięcy uzyskaliśmy ponad 1000% wzrostu widoczności wyświetleń - mowa oczywiście tylko o wyświetleniach organicznych. Dodatkowo poprawiły się parametry dotyczące wyświetleń miniatur filmów co przełożyło się na współczynniki kilkalności filmów, które urosły o ponad 100%. W efekcie poprawiliśmy widoczność kilku wskazanych filmów w wynikach organicznych serwisu YouTube oraz w wyszukiwarce video w Google, co pozwoliło nam osiągnąć założony wcześniej cel.