Pasjonujesz się reklamą online od kilku lat? Pracowałeś samodzielnie w różnych systemach reklamowych? Szukamy profesjonalistów digital marketingu, którzy potrafią zaproponować najtrafniejsze kanały komunikacyjne i skutecznie je wykorzystać. Oczekujemy co najmniej rocznego doświadczenia w obsłudze kampanii w narzędziu Google Ads. Znajomość narzędzi jak np. Facebook Ads, LinkedIn Ads będzie dodatkowym plusem.
Czym będziesz się zajmował w Greenfields?
- planowaniem, konfiguracją i optymalizacją kampanii Google Ads,
 - doborem kreacji i pomocą w tworzeniu treści do reklam w internecie,
 - doborem słów kluczowych do kampanii w wyszukiwarce Google,
 - poszukiwaniem grup docelowych, które mają największe szanse na konwersję,
 - analizą wyników, wnioskowaniem na podstawie gromadzonych danych w Google Analytics i systemach reklamowych,
 - przygotowywaniem raportów z prowadzonych działań w Google Data Studio,
 - wdrażaniem i konfiguracją narzędzi analitycznych na stronach www Klientów (Google Analytics, Google Tag Manager).