Ekspert ds. PPC

Wrocław

Pasjonujesz się reklamą online od kilku lat? Pracowałeś samodzielnie w różnych systemach reklamowych? Szukamy profesjonalistów digital marketingu, którzy potrafią zaproponować najtrafniejsze kanały komunikacyjne i skutecznie je wykorzystać. Oczekujemy co najmniej rocznego doświadczenia w obsłudze kampanii w narzędziu Google Ads. Znajomość narzędzi jak np. Facebook Ads, LinkedIn Ads będzie dodatkowym plusem.

Czym będziesz się zajmował w Greenfields?

  • planowaniem, konfiguracją i optymalizacją kampanii Google Ads,
  • doborem kreacji i pomocą w tworzeniu treści do reklam w internecie,
  • doborem słów kluczowych do kampanii w wyszukiwarce Google,
  • poszukiwaniem grup docelowych, które mają największe szanse na konwersję,
  • analizą wyników, wnioskowaniem na podstawie gromadzonych danych w Google Analytics i systemach reklamowych,
  • przygotowywaniem raportów z prowadzonych działań w Google Data Studio,
  • wdrażaniem i konfiguracją narzędzi analitycznych na stronach www Klientów (Google Analytics, Google Tag Manager).

×