Desgen

Nazwa firmy: Desgen
Strona WWW:  desgen.pl
Branża:
Opis: Desgen to wrocławska firma, wykonująca usługi frezowania CNC: zarówno jednostkowe zlecenia, jak i zamówienia dużych ilości. Firma współpracuje z klientami z różnych branż: architektami, agencjami reklamowymi, stolarzami, a duża część jej działalności to realizacje dla produkcji i przemysłu.
186
%
wzrostu liczby użytkowników dla wyników organicznych
117
%
wzrostu liczby użytkowników dla Google My Business

 

Desgen to wrocławska firma, wykonująca usługi frezowania CNC: zarówno jednostkowe zlecenia, jak i zamówienia dużych ilości. Firma współpracuje z klientami z różnych branż: architektami, agencjami reklamowymi, stolarzami, a duża część jej działalności to realizacje dla produkcji i przemysłu.

Cel naszych działań

Celem działań prowadzonych przez Greenfields było przede wszystkim zwiększenie widoczności strony desgen.pl w wyszukiwarce — zwłaszcza na frazy lokalne, co miało ułatwić dotarcie firmie Desgen do potencjalnych klientów z Wrocławia i województwa dolnośląskiego. Klientowi zależało także na zwiększeniu liczby wejść na stronę oraz zwiększeniu konwersji i sprzedaży.

Metodyka pracy z nami

Stan pierwotny

Przed rozpoczęciem współpracy z Greenfields firma Desgen miała jedynie prostą stronę internetową, zawierającą stronę główną, zakładkę kontakt, prezentację parku maszyn i możliwość zlecenia wyceny. Podstawową potrzebą firmy Desgen była więc prezentacja oferty potencjalnemu klientowi. Konieczne było przygotowanie merytorycznych treści przeznaczonych dla wymagających, świadomych użytkowników. Pojawiła się także konieczność zaprezentowania konkretnych realizacji, które miały na celu przekonanie osób zainteresowanych ofertą Desgen do skorzystania z usług firmy.

Szczegółowe działania

Przed rozpoczęciem działań skupiliśmy się na dokładnym poznaniu specyfiki branży i oferty klienta. Następnie przeprowadziliśmy dogłębny keyword research (poszukiwanie słów kluczowych) i przygotowaliśmy dokładne wytyczne dla treści przygotowywanych przez klienta. Po publikacji nowych treści na docelowych landing page’ach strona zaczęła być pozycjonowana na frazy lokalne i zdobywała dobre wyniki.

Prowadziliśmy również prace optymalizacyjne, polegające na dostosowaniu istniejących treści tak, aby były jak najbardziej atrakcyjne zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników. Skupiliśmy się także na aspekcie wizualnym contentu, szczególnie na prezentacji realizacji i powiązanych z nimi usług.
Ważnym elementem naszych działań dla firmy Desgen było stworzenie bloga, który miał zadanie zdobywania wysokich pozycji w wyszukiwarce na tzw. frazy długiego ogona (long tail). Te precyzyjne frazy, składające się z więcej niż 3 słów, pozwoliły dotrzeć na stronę klienta świadomym, zainteresowanym jego ofertą użytkownikom.

W ramach prowadzonych przez nas analiz znaleźliśmy także potencjał na kolejne frazy kluczowe, których zastosowanie pozwoliło wejść stronie desgen.pl do TOP3, a nawet znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania. Zajmowaliśmy się także wzmacnianiem profilu linkowego strony — dbaliśmy o ilość i jakość linków, kierujących do witryny klienta.

Pozycjonowanie (SEO) Twojej strony internetowej również może przynieść genialne efekty!

Obecnie głównym źródłem ruchu na stronie desgen.pl są wyszukiwania organiczne, jednak na początkowym etapie współpracy kluczowe było znaczenie wizytówki Google, która, zaciągając frazy bezpośrednio ze strony, odpowiadała na zapytania użytkowników. Obecnie profil Google Business Profile (GBP) wspiera sprzedaż. Funkcja kliknięcia numeru telefonu w celu uzyskania połączenia z firmą ma wyższy współczynnik konwersji niż wyszukiwania organiczne. W efekcie naszych działań organiczne wyniki wyszukiwania i GBP doskonale się uzupełniają. W ramach prowadzenia wizytówki Google My Business firmy Desgen:

  • uzupełniliśmy dane wizytówki,
  • regularnie publikujemy wpisy,
  • zapewniamy poprawne linkowanie,
  • dbamy o pozyskanie opinii klientów,
  • budujemy pozytywny wizerunek firmy.

Ważnym elementem prowadzonych przez nas działań było także wdrożenie narzędzi analitycznych, dzięki czemu uzyskaliśmy możliwość mierzenia konwersji oraz zaangażowania użytkowników. Pozyskaliśmy dane, które pokazały, że użytkownicy odwiedzający witrynę z profilu GBP szukają konkretnej informacji i kontaktu do firmy, a użytkownicy wchodzący na nią z wyników organicznych skrupulatnie analizują treści na stronie i spędzają na niej więcej czasu.

Sposób raportowania

Podczas współpracy z firmą Desgen najważniejszym elementem raportowania był stały kontakt z klientem, podczas którego informowaliśmy o wykonywanych działaniach i efektach prowadzonych analiz. Co miesiąc przesyłaliśmy raporty dotyczące osiągniętych wyników wraz ze szczegółowym omówieniem efektów naszej pracy: m.in. pozycje witryny na poszczególne frazy, ruch organiczny, nowi użytkownicy.

Osiągnięte efekty

186% wzrostu liczby użytkowników dla wyników organicznych

117% wzrostu liczby użytkowników dla Google My Business


Poniżej prezentujemy wyniki naszych działań — wzrost ruchu na stronie desgen.pl. Między okresem: 6.08.2020-31.01.2021 a 1.02.2021-29.07.2021 odnotowaliśmy wzrost liczby użytkowników na poziomie ponad 185% dla wyników organicznych i ponad 116% dla Google My Business.

 

nowi użytkownicy - wyniki pozycjonowania seo dla desgen

Wzrost liczby użytkowników - firma Desgen

 

desgen wyniki pozycjonowania seo strony internetowej

Efekty pozycjonowania strony internetowej desgen.pl

 

Znaleźliśmy także potencjał na kolejne frazy i strona weszła na nie w TOP3, a nawet TOP1 w wynikach wyszukiwania.

×