Studium przypadku: zwiększenie widoczności serwisu 4challenge

Opis Klienta

4challenge – Agencja Wypraw Górskich znajdująca się we Wrocławiu, która oferuje profesjonalne i zorganizowane wyprawy do najdalszych zakątków globu. Są ekspertami w swojej branży, wyprawy górskie i trekkingi organizują od 2006 roku.

 

Stan pierwotny

Problemy ze spadkiem widoczności serwisu powodowały spadek konwersji. Mniejsza sprzedaż zarówno popularnych, jak i mniej widocznych kierunków wypraw skłoniła Klienta do podjęcia współpracy z naszą agencją, aby odbudować moc serwisu.

Początkowa analiza serwisu wykazała, że strona borykała się z problemami o podłożu historycznym oraz brakiem odpowiedniej optymalizacji pod frazy kluczowe. Nastąpił spadek ruchu organicznego oraz ilości sesji całościowych. Po przeprowadzeniu analizy zauważyliśmy także zaburzony profil linków, spowodowany istnieniem w indeksie Google wielu domen z kopią struktury serwisu. Współpraca rozpoczęła się pod koniec 2019 roku.

Cel

Naprawa zlokalizowanych błędów i zwiększenie widoczności serwisu oraz ruchu organicznego (ze względu na specyfikę branży, najbardziej zależało nam na widoczności w wynikach TOP3). Ponadto zwiększenie sprzedaży najpopularniejszych kierunków wypraw oraz odnalezienie szans dla nowych kierunków i mniej widocznych ofert.

 

Działania

Nasi specjaliści SEO wykonali dogłębną analizę historii serwisu oraz jego struktury. Zalecono odpowiednie przekierowania oraz poprawę struktury serwisu pod kątem oferty. Za zgodą Klienta rozpoczęto prace nad wdrożeniem przekierowań – nowe przekierowania oraz naprawa istniejących, poprawa linkowania wewnętrznego i ogólnej optymalizacji podstron kluczowych pod frazy kluczowe. W międzyczasie zostały wdrożone elementy dot. treści na stronie oraz analiza fraz kluczowych pod kątem oferty oraz linkowania.

 

zrzut linkowania wewnętrznego w menu głównym serwisu 4challange

Zrzut linkowania wewnętrznego w menu głównym serwisu 4challange

 

W ramach cyklicznych działań prowadzono dalszą optymalizację oraz implementację słów kluczowych pod kątem oferty, rozbudowy znaczenia fraz kluczowych oraz odpowiedniego kierowania na wskazane adresy URL.

 

Efekty

Dzięki pracy naszych specjalistów SEO oraz stałego kontaktu z Klientem udało się wdrożyć znaczną część elementów poprawiających funkcjonowanie strony. Efektem współpracy jest stale rosnąca widoczność serwisu oraz ruch organiczny. Ostatnie działania to kolejny etap implementacji fraz kluczowych związanych stricte ze sprzedażą wypraw oraz crosslinkowaniem do ofert z bloga i dalszych, kluczowych sekcji serwisu.

widoczność serwisu 4challenge top3

Widoczność serwisu 4challenge Top3

 

widoczność serwisu 4challenge top10

Widoczność serwisu 4challenge Top10

 

widoczność serwisu 4challenge top50

Widoczność serwisu 4challenge Top50

Nasze dane kontaktowe

Adres:
Greenfields Sp. z o.o.
Fabryczna 19,
53-609 Wrocław

Telefon: +48 533 335 399
Mail: kontakt@green-fields.pl

Napisz do nas

      * pole wymagane

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.