Na stanowisko Specjalisty SEO szukamy osoby z co najmniej rocznym doświadczeniem. Osoby, która interesuje się pozycjonowaniem nie tylko w pracy, ale i poza nią, ponieważ nawet po pracy często wymieniamy się informacjami (i memami) o najnowszych updatach Google 😉 Idealny kandydat nie boi się nowych wyzwań i automatyzacji procesów oraz lubi udoskonalać swoją pracę. Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji marketingowej. Docenimy również doświadczenie w pracy z klientami eCommerce czy B2B. Znajomość popularnych systemów CMS jak ( Shoper, PrestaShop, WordPress) będzie sporą zaletą.
Oczekujemy od kandydata:
- Znajomości narzędzi do analizy danych, w tym Google Analytics, Google Search Console oraz Ahrefs,
- Umiejętności analitycznych oraz umiejętności interpretacji wyników analiz,
- Znajomości technik SEO, w tym optymalizacji treści, link buildingu oraz budowania wewnętrznej struktury witryny,
- Zdolności do skutecznego zarządzania projektami i pracy w zespole.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV.