Na stanowisko Specjalisty SEO szukamy osoby z co najmniej rocznym doświadczeniem. Osoby, która interesuje się pozycjonowaniem nie tylko w pracy, ale i poza nią, ponieważ nawet po pracy często wymieniamy się informacjami (i memami) o najnowszych updatach Google 😉 Idealny kandydat nie boi się nowych wyzwań i automatyzacji procesów oraz lubi udoskonalać swoją pracę. Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji marketingowej. Docenimy również doświadczenie w pracy z klientami eCommerce czy B2B. Znajomość popularnych systemów CMS jak ( Shoper, PrestaShop, WordPress) będzie sporą zaletą.
Do zadań na tym stanowisku będą należeć:
- przygotowywanie i wdrażanie strategii SEO,
- tworzenie audytów SEO,
- przygotowywanie wytycznych dotyczących optymalizacji treści,
- współpraca i nadzorowanie zewnętrznych copywriterów,
- monitorowanie efektów prowadzonych działań i ich raportowanie,
- rekomendowanie i wdrażanie narzędzi ułatwiających i automatyzujących działania SEO,
- link building.