Zapraszamy do rekrutacji osoby z co najmniej rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku. Dużym plusem dla kandydata będzie biegła znajomość MS Excel oraz narzędzi Google takich jak: sheets, docs. W naszym zespole stawiamy na dobre relacje, dlatego ważna jest umiejętność pracy w grupie. Niezbędne narzędzie pracy, które koniecznie musisz znać na tym stanowisku to Google Tag Manager, Google Analytics. Doświadczenie w analizie dużych zbiorów danych oraz umiejętność analizowania zachowania użytkowników na stronach internetowych będzie dla nas bardzo ważne w procesie rekrutacyjnym.
Zakres obowiązków:
- obsługa i konfiguracja narzędzi analitycznych i implementacja kodów śledzących,
 - praca z GTM,
 - przygotowywanie raportów, zestawień, analiz bazując na Google Data Studio oraz GA (dla poszczególnych źródeł ruchu),
 - przygotowywanie rekomendacji związanych z opłacalnością źródeł ruchu,
 - dane i analizy dot. rynku i serwisów konkurencyjnych - raporty miesięczne,
 - inspiracje z rynku zagranicznego – analizy trendów,
 - formułowanie wniosków, wskazywanie rekomendacji i optymalizacji podległych narzędzi,
 - pomoc przy realizacji testów A/B (nowy serwis, nowy moduł) oraz wnioski,
 - prowadzenie szkoleń z zakresu dostępnych analiz i kluczowych wskaźników.