Poszukujemy doświadczonego Social Media Managera, który zaopiekuje się zarówno naszymi mediami społecznościowymi, jak i profilami naszych klientów. Zależy nam na osobie znającej specyfikę poszczególnych platform, ich algorytmów, proaktywnej, która będzie wychodziła z pomysłami dopasowanymi do najnowszych trendów.
Czym będziesz się zajmować:
- Przygotowanie i wdrażanie strategii social media, które wyróżnią markę klienta na tle konkurencji,
- Monitorowanie i raportowanie ustalonych KPI, mierzenie i optymalizowanie prowadzonych działań,
- Tworzenie contentu (tekst, wideo, grafika) budującego nie tylko zasięg, ale i zaangażowanie,
- Współpraca z zespołami SEO, GBP, contentowcami, by dowieźć dla klienta efekty synergii,
- Śledzenie trendów rynkowych, nowinek z branży, prowadzenie analizy konkurencji,
- Proponowanie innowacyjnych rozwiązań i pomysłów, które mogą skutecznie wypromować biznesy klientów.
Nasze wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia agencyjnego w social media marketingu i realizacji projektów dla marek B2B i B2C,
- Praktyczna znajomość mediów społecznościowych, sposobu działania algorytmów, tworzenia kampanii digitalowych,
- Biegła obsługa takich narzędzi jak: Tik Tok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google Analytics 4, WordPress,
- Lekkie pióro i umiejętność tworzenia chwytliwych treści,
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2,
- Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy z wieloma projektami jednocześnie
Co oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z portfolio międzynarodowych klientów,
- Możliwość rozwoju i pracy z najnowszymi technologiami w obszarze marketingu internetowego,
- Pracę stacjonarną we Wrocławiu z możliwością pracy hybrydowej,
- Elastyczne godziny pracy,
- Konkurencyjne wynagrodzenie, budżet szkoleniowy i dostęp do kursów branżowych,
- Przyjazną atmosferę wśród wysokiej klasy specjalistów.