Poszukujemy doświadczonego Social Media Managera, który zaopiekuje się zarówno naszymi mediami społecznościowymi, jak i profilami naszych klientów. Zależy nam na osobie znającej specyfikę poszczególnych platform, ich algorytmów, proaktywnej, która będzie wychodziła z pomysłami dopasowanymi do najnowszych trendów.
Czym będziesz się zajmować:
- Przygotowanie i wdrażanie strategii social media, które wyróżnią markę klienta na tle konkurencji,
 - Monitorowanie i raportowanie ustalonych KPI, mierzenie i optymalizowanie prowadzonych działań,
 - Tworzenie contentu (tekst, wideo, grafika) budującego nie tylko zasięg, ale i zaangażowanie,
 - Współpraca z zespołami SEO, GBP, contentowcami, by dowieźć dla klienta efekty synergii,
 - Śledzenie trendów rynkowych, nowinek z branży, prowadzenie analizy konkurencji,
 - Proponowanie innowacyjnych rozwiązań i pomysłów, które mogą skutecznie wypromować biznesy klientów.
 
Nasze wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia agencyjnego w social media marketingu i realizacji projektów dla marek B2B i B2C,
 - Praktyczna znajomość mediów społecznościowych, sposobu działania algorytmów, tworzenia kampanii digitalowych,
 - Biegła obsługa takich narzędzi jak: Tik Tok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google Analytics 4, WordPress,
 - Lekkie pióro i umiejętność tworzenia chwytliwych treści,
 - Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
 - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2,
 - Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy z wieloma projektami jednocześnie
 
Co oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z portfolio międzynarodowych klientów,
 - Możliwość rozwoju i pracy z najnowszymi technologiami w obszarze marketingu internetowego,
 - Pracę stacjonarną we Wrocławiu z możliwością pracy hybrydowej,
 - Elastyczne godziny pracy,
 - Konkurencyjne wynagrodzenie, budżet szkoleniowy i dostęp do kursów branżowych,
 - Przyjazną atmosferę wśród wysokiej klasy specjalistów.