Zdrowa Krowa

Opis naszego Klienta
Zdrowa Krowa to sieć restauracji, działająca w modelu franczyzowym. Obecnie lokale Zdrowej Krowy znajdują się już w 9 miastach w całej Polsce. Słyną z najwyższej jakości wołowiny, ręcznie robionych sosów i domowego wypieku bułek. Serwują także dania wegetariańskie i wegańskie, a nawet dania z kuchni keto&paleo.
Cel naszych działań
Ze względu na ogromną konkurencję w gastronomii największym wyzwaniem dla Zdrowej Krowy jest dotarcie do nowych klientów. W związku z tym najważniejszym celem naszych działań było:
- zwiększenie ruchu na stronie internetowej sieci,
- wzrost liczby wykonywanych połączeń telefonicznych,
- wzrost liczby dokonywanych rezerwacji,
- a w efekcie — wzrost liczby przyjmowanych w restauracjach gości.
Metodyka pracy z nami
Szczegółowe działania
Pierwszym etapem współpracy była analiza potrzeb naszego klienta, z której wynikało, że najważniejszy jest dla niego wzrost liczby klientów. Cel ten można osiągnąć dzięki zwiększeniu ruchu na stronie, który przekłada się na liczbę dokonywanych zamówień, rezerwacji i wizyt w restauracji. Ważne były także działania prowadzące do utrwalenia pozytywnego wizerunku Zdrowej Krowy i umacnianiu pozycji restauracji wśród konkurencji.
Podjęliśmy wspólną decyzję o rozpoczęciu działań polegających na uruchomieniu i rozwoju wizytówek Google - Google Business Profile (GBP) dla poszczególnych restauracji sieci franczyzowej. Profile GBP są doskonałym narzędziem dla restauracji, pozwalającym tanio i skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
W ramach współpracy Greenfields z siecią restauracji Zdrowa Krowa zajęliśmy się stworzeniem i uzupełnieniem danych wizytówek. Publikowaliśmy treści w postaci postów ofertowych i aktualnego menu restauracji, dbając o spójną komunikację marki. Podjęliśmy działania, mające na celu pozyskiwanie opinii od klientów i budowanie za ich pomocą pozytywnego wizerunku restauracji i utrwalanie go w pamięci klientów. Zależało nam na zbudowaniu stałej grupy gości, która będzie polecać restaurację innym osobom. Działania prowadzimy regularnie od 2 lat.
Zobacz naszą ofertę pozycjonowania na mapach Google!
Sposób raportowania
Ważnym elementem współpracy z klientem było regularne monitorowanie i raportowanie prowadzonych działań. Przedstawialiśmy cyklicznie raporty z wyników, jakie osiągają poszczególne wizytówki Google My Business. Monitorowaliśmy i prezentowaliśmy m.in. liczbę wyszukań i liczbę wyświetleń (zarówno z wyników wyszukiwania, jak i z Map Google), a także liczbę podjętych z poziomu wizytówki działań: telefonów, wizyt w witrynie, sprawdzenia trasy dojazdu.
Osiągnięte efekty
70% wzrostu liczby wyszukiwań
do 90% wzrostu liczby wyświetleń
do 50% wzrostu liczby połączeń telefonicznych
Przez 2 lata współpracy ze Zdrową Krową osiągnęliśmy wzrost całkowitej liczby wyszukań i wyświetleń poszczególnych wizytówek. W zależności od konkretnej wizytówki lokalizacji franczyzowej był to wzrost liczby wyszukań o nawet 70% i wzrost liczby wyświetleń o 30% do nawet 90%. Dzięki naszym działaniom na większości z wizytówek zwiększyła się liczba połączeń telefonicznych i liczba wizyt w witrynie o 30-50%. Udało się nam co miesiąc przez 2 lata osiągać stały wzrost wyników poszczególnych wizytówek Google My Business.