Kolejne wideo z cyklu filmów o profilach Google Moja Firma przedstawia kilka miejsc, w których wyświetlane są wizytówki. Więcej wiedzy na temat wizytówek GMB znajdziesz na naszej playliście.

 

 

W powyższym wideo usłyszysz odpowiedzi na pytania:

  • Czy Google wyświetla niezweryfikowane wizytówki GMF?
  • Gdzie wyświetla się nasza wizytówka Google?

 

Czy niezweryfikowane wizytówki Google są wyświetlane?

Nieprawdą jest fakt, że aby wizytówka była widoczna w sieci, musi zostać zweryfikowana. Profil Google Moja Firma może stworzyć każdy, czasami jest on także tworzony automatycznie przez Google. Jednak aby w pełni zarządzać wizytówką i móc całkowicie wykorzystać jej potencjał i docierać do dużej liczby odbiorców, powinna zostać ona zweryfikowana i poprawnie zoptymalizowana. Bez tego jest ona zwykłą pinezką z nazwą naszej firmy.

 

W jakich miejscach wyświetlana jest wizytówka Google Moja Firma?

  • Panel wiedzy w wynikach wyszukiwania – jest to miejsce, które pojawia się po prawej stronie, gdy w wyszukiwarkę wpisujemy dokładną nazwę lub nazwę i adres firmy. W panelu wiedzy wizytówka prezentuje się w pełnej okazałości, możemy więc zobaczyć większość informacji, które są w niej zawarte.
  • 3-pak Google Maps w wynikach wyszukiwania – wyszukując frazy o charakterze lokalnym, w wynikach będziemy widzieć 3 sekcje: płatną z reklamami Google Ads, pod nią 3-pak z lokalnymi wynikami – wizytówkami GMB, a niżej wyniki organiczne. W 3-paku wizytówek algorytm Google wybiera zwykle trzy odpowiednio prowadzone profile, które najlepiej pasują do Twojego wyszukiwania i lokalizacji.
  • Google Maps – w wynikach wyszukiwania w Google Maps wyświetla nam się lista firm – nawet do 20 wizytówek na jednej stronie. Tym, co je wyróżnia, jest nazwa, średnia ocen oraz ilość opinii – warto o to zadbać, gdyż to na tej podstawie potencjalny Klient może wybrać firmę, z którą będzie chciał się skontaktować.
    Strona internetowa – na stronie można wdrożyć wizytówkę za pomocą kodu. Jest to ważny element lokalnego SEO, który może zwiększyć widoczność lokalnego biznesu.

 

Jeśli chcesz więcej informacji na temat optymalizacji wizytówek Google Moja Firma, zajrzyj na nasz kanał na YouTube. Zachęcamy także do kontaktu z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości i podpowiemy, jak poprawnie prowadzić wizytówkę, aby dotrzeć do większej liczby Klientów.

 

Autor: Redakcja Greenfields

Szybki kontakt z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.