Jednorazowa optymalizacja Profilu Firmowego Google
Twoi potencjalni klienci w większości szukają lokalnych firm i usług za pomocą w Google. Pozycjonowanie w Google Maps pozwala wyświetlać się Twojej firmie częściej i w bardziej atrakcyjny sposób. Skorzystaj z jednorazowej optymalizacji Profilu Google, żeby ułatwić nowym, potencjalnym klientom zapoznanie się z Twoją ofertą i skorzystaniu z niej. W Greenfields pomożemy Ci osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe i zadbać o wizerunek – niezależnie od tego, czy masz małe, średnie, czy duże przedsiębiorstwo.
Zapytaj o audyt















Zakres jednorazowej optymalizacji Profilu Firmowego
- Dobór słów kluczowych – ustalenie najczęściej wpisywanych fraz kluczowych powiązanych z Twoją działalnością pozwoli na lepsze pozycjonowanie Profilu Firmowego. Można użyć ich na przykład w krótkim opisie firmy.
- Nazwa firmy – wybieramy jedną nazwę o konsekwentnej formie zapisu, która usprawni pozycjonowanie Twojej działalności.
- Kategorie firmy – określamy tematykę najbliżej powiązaną z Twoimi usługami.
- Kluczowe informacje o firmie – wprowadzamy adres firmy, numer telefonu i inne możliwości kontaktu z Twoim przedsiębiorstwem. Dbamy o poprawność zamieszczonych informacji tj. godziny otwarcia.
- Oferta firmy – dbamy o jej zaprezentowanie w taki sposób, aby klienci chętniej przechodzili na Twoją stronę lub odwiedzali fizyczną lokalizację.
- Zdjęcia i grafiki – dodajemy grafiki (na przykład logo) oraz zdjęcia prezentujące między innymi lokalu, produkty, zrealizowane usługi oraz pracowników).
- Powiązanie Profilu Firmowego ze stroną internetową – dodajemy adres Twojej witryny w Profilu Firmowym i udostępniamy Ci link do Profilu Google, który możesz zamieścić na stronie. Dbamy o to, aby jak najlepiej zintegrować Profil Firmy z Twoją stroną.
Zalety jednorazowej optymalizacji Google Business Profile
- Widoczność w wyszukiwarce i Mapach Google – dzięki pozycjonowaniu lokalnemu Google Maps Twoja firma zyskuje skuteczną promocję w sieci. Łatwo mogą wyszukać ją osoby szukające lokalnych firm, usług i produktów.
- Pozycjonowanie – odpowiednio optymalizowany Profil Firmy w Google wyświetla się częściej i lepiej niż konkurencja. Ma też wpływ na większe zaangażowanie Twoich potencjalnych klientów. Pozycjonując Profil Google, wspierasz także SEO na stronie www.
- Łatwe instrukcje dojazdu – w kwestii takiej jak optymalizacja Profili Firmowych Google odgrywa kluczową rolę. Dzięki widnieniu lokalu w Mapach Google klienci mogą dotrzeć do niego przy wsparciu nawigacji.
- Możliwość szybkiego kontaktu – dane kontaktowe zawarte w Profilu Google pozwalają na szybki kontakt telefoniczny, wysłanie zapytania o ofertę, umówienie usługi lub złożenie zamówienia.
- Zbieranie opinii – posiadając Profil Firmowy Google, możesz zachęcać swoich klientów do wystawiania opinii na temat swoich produktów albo usług i zarządzać tymi treściami.
- Wzrost zaufania – uzupełniony profil z odpowiednio zaprezentowaną ofertą, zdjęciami i opiniami klientów zachęci nowe osoby do skorzystania z Twojej oferty.
- Łatwe informowanie o zmianach – nie pracujesz w najbliższe święta, a może planujesz urlop? Zmień godziny otwarcia w swoim Google Business Profile.
- Dostęp do statystyk – sprawdź, ile osób wyświetla Twój Profil Google i monitoruj ich następne zachowania.
Jakie informacje w Profilu Firmowym Google należy zoptymalizować w pierwszej kolejności?
Kluczowe elementy Twojego Profilu Firmowego to te, które odpowiadają za jego widoczność w Google. Profil przeglądają nie tylko użytkownicy, ale także boty wyszukiwarki. Z tego powodu pozycjonowanie Profilu Google należy rozpocząć od wprowadzenia przede wszystkim nazwy, kategorii i opisu firmy, a także jej dokładnego adresu. Koniecznie trzeba dodać dane kontaktowe, które pozwolą zainteresowanym zadzwonić lub napisać wiadomość.
Dlaczego warto powierzyć optymalizację Profilu Google profesjonalistom?
Optymalizacja Profilu Firmy w Google to coś więcej niż po prostu uzupełnienie pustych pól. W Greenfields pozycjonowanie na mapach to nasz chleb powszedni. Nasi specjaliści zrobią skrupulatny research Twojej branży, słów kluczowych i konkurencji, by optymalizacja Profilu Google przyniosła jak najlepsze efekty. Zadbamy o to, by Profil Firmowy wyświetlał się osobom realnie zainteresowanym Twoją ofertą, a także o to, żeby pozycjonowanie firmy na mapach Google było jak najdokładniejsze.
FAQ
Czy przy jednorazowym działaniu agencja potrzebuje dostępu do Profilu Google?
W przypadku działania takiego jak pozycjonowanie, Profile Firmowe Google wymagają przekazania dostępu dla specjalistów SEO. Dzięki nim pracownicy agencji mogą dokładnie sprawdzić, jak jest skonfigurowany Profil Firmowy Google w panelu i wprowadzać niezbędne zmiany. Warto mieć jednak świadomość, że udostępnienie nam takich danych przy zleceniu jednorazowej usługi nie jest w żaden sposób zobowiązujące. Współpracując z Greenfields, możesz mieć stuprocentową pewność co do bezpieczeństwa swoich danych.