Google zdobywa rosyjski rynek reklamy kontekstowej

Od niedawna Google nabył nowy „biegun wypadowy” ZAO Begun. Dla nieświadomych podpowiem iż jest to rosyjska sieć reklamy kontekstowej. Reklama kontekstowa jest dziś bardzo popularną formą przekazu i promocji, zwłaszcza dla klientów bardzo niecierpliwych. Transakcja Google nie była tania. Szacuje się iż koszt zakupu pochłonął około 140 mln dolarów.

Nie ma wątpliwości że teraz Google stanie się większym graczem na rynku rosyjskim. Nowy nabytek nie dość, że zwiększy dotychczasową liczbę klientów, na dodatek przysporzy ciekawych rozwiązań przygotowanych przez rosyjskich specjalistów z branży. Użytkownicy będący dotąd klientami ZAO Begun równocześnie zaczną korzystać z rozwiązań Google (np. AdSense).

Szybki kontakt z nami

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.